Porin V Vahvamies 26.4.2009

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikös tossa oo ollu kisaamassa kovimmat miehet ketä on kunnossa?
Mattila, Illikainen, Huttunen, Hartikainen ja muut ketkä tuol ois voinu pärjätä oli pois jostain syystä kukanenki...

Ei mua ainakaan huvittas lähtee tommosiin karkeloihin jos ja kun ei oo voimia suorittaa kaikkia lajeja läpi... =)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kyllä niitä kiinnostaa mutta on niin paljon toipilaana.illikainen rintalihas.mattila kuntouttaa kättään.kirselä polvileikkaus samoin järvi kilpaili porissa. heikkilä loukkasi ekassa kisassa niskansa.barsk silmävamma.näin mennään eteenpäin.ei vielä mtk 77 luovuteta.suomalaista sisua ei saatana voita mikään!!!!!!!

Missään nimessä tässä ei luovuttamassa olla. Toivotaan, että Säkylään ja muihin kisoihin tulee enemmän kilpailijoita.

Eikös tossa oo ollu kisaamassa kovimmat miehet ketä on kunnossa?
Mattila, Illikainen, Huttunen, Hartikainen ja muut ketkä tuol ois voinu pärjätä oli pois jostain syystä kukanenki...

Ei mua ainakaan huvittas lähtee tommosiin karkeloihin jos ja kun ei oo voimia suorittaa kaikkia lajeja läpi... =)

Kilpailijat ovat kyllä tasokkaita, se ei ole ongelma. Vaikka toipilaita on monta, niin olisin silti toivonut enemmän osanottajia.

Odotan mielenkiinnolla Suomen Vahvin Mies kisaa. Pidän sitä merkittävänä suunnannäyttäjänä. Sen kisan kilpailijamäärästä pystyy vetämään jonkinlaisia johtopäätöksiä.

Kilpailijat ovat kyllä tasokkaita, se ei ole ongelma. Vaikka toipilaita on monta, niin olisin silti toivonut enemmän osanottajia.

Odotan mielenkiinnolla Suomen Vahvin Mies kisaa. Pidän sitä merkittävänä suunnannäyttäjänä. Sen kisan kilpailijamäärästä pystyy vetämään jonkinlaisia johtopäätöksiä.

Kyllä ne johtopäätökset olisi pitänyt vetää jo vuosia sitten. Kilpailijamäärät pudonneet esim SM-kisoissa vuosi vuodelta, kymmenen vuotta sitten oli viivalla yli 30 ukkoa.

Minulla tässä on huolenaiheena cupia kiertävien määrä. Jos SVM kisassa on 20 kilpailijaa tai enemmän, niin kyllä minä vedän asiasta sellaisen johtopäätöksen, että cupissa on jotain vikaa kun se ei kiinnosta.

Jos SVM kisassa on vain vähän reilu 10 kilpailijaa, niin vedän asiasta johtopäätöksen, että ehkä se vain on Suomen yleinen voimamiestilanne mikä on syynä.

Tätä minä tarkoitin johtopäätösten vetämisellä.

Toisaalta en tiedä kannattaako minun kirjoittaa tänne asiasta mitään, kun suurin osa kuitenkin tulkitsee nämät kirjoitukset, että siellä se Mikko vain "itkee".

Nii..tämä on kanssa sitten seuraava marinan aihe..sitten ei kyllä ikinä kannata edes harkita kilpailemista, jos tuo on ainoa kriteeri jolla kisoihin lähtee.. Ketään ei ole seppä syntyessään..
En tiedä mitä muut kilpailijat ovat asiasta mieltä, mutta itellä ei ainakaan ole kuulunut tapoihin väheksyä/katsoa alta kulmien, jos joku nyt ei saa tehtyä/suoritettua kaikkia lajeja. Ei siellä kasvojaan ainakaan siitä hyvästä menetä..päinvastoin..multa saa ainakin propsit jo pelkästä mukaan tulemisesta ja yrittämisestä..
Kuuluu mielestäni yksiin tämän lajin suolista, että siellä kisapaikalla ei kyräillä toisia tms. vaan pikemminkin ollaan sitä yhtä suurta "perhettä"..joten ei muutakuin rohkeasti mukaan!! Ei siellä tarvi heti saada sitä 300 kiloa maasta..jos ikinäkään..;)

Nii..tämä on kanssa sitten seuraava marinan aihe..sitten ei kyllä ikinä kannata edes harkita kilpailemista, jos tuo on ainoa kriteeri jolla kisoihin lähtee.. Ketään ei ole seppä syntyessään..
En tiedä mitä muut kilpailijat ovat asiasta mieltä, mutta itellä ei ainakaan ole kuulunut tapoihin väheksyä/katsoa alta kulmien, jos joku nyt ei saa tehtyä/suoritettua kaikkia lajeja. Ei siellä kasvojaan ainakaan siitä hyvästä menetä..päinvastoin..multa saa ainakin propsit jo pelkästä mukaan tulemisesta ja yrittämisestä..
Kuuluu mielestäni yksiin tämän lajin suolista, että siellä kisapaikalla ei kyräillä toisia tms. vaan pikemminkin ollaan sitä yhtä suurta "perhettä"..joten ei muutakuin rohkeasti mukaan!! Ei siellä tarvi heti saada sitä 300 kiloa maasta..jos ikinäkään..;)

Juurikin näin!!

No, 300 kilolla olen vetänyt raakana sarjaakin... ;)
Sanoin vain että en usko että MINUN voimani riittäisivät moisiin karkeloihin...

Mikä ihmeen kynnyskysymys on tämä 300 kg:n maastaveto? Vahvamiesurheilulla ja voimanostolla on hyvin vähän yhteistä. Vahvamies touhussa pärjää urheilullinen kaveri joka osaa hyödyntää omia vahvuuksiaan oikeanlaisen liikeradan saamiseksi suorituksiin. Väitän, että esim. minä (250 kg maastaveto) pystyisin täysin haastamaan 300 kg:n vetäjät pienellä panostuksella kyseiseen lajiin.

Mikä ihmeen kynnyskysymys on tämä 300 kg:n maastaveto? Vahvamiesurheilulla ja voimanostolla on hyvin vähän yhteistä. Vahvamies touhussa pärjää urheilullinen kaveri joka osaa hyödyntää omia vahvuuksiaan oikeanlaisen liikeradan saamiseksi suorituksiin. Väitän, että esim. minä (250 kg maastaveto) pystyisin täysin haastamaan 300 kg:n vetäjät pienellä panostuksella kyseiseen lajiin.

Joo ei pelkkä maastaveto olekaan kynnyskysymys jos ei satu tulemaan vastaan lajeja joissa tarvitaan hyvää vetoa, maastaveto tangolla tai laitteella jossa painoa 300kg tai yli, myös autonperän nosto tai riittävän raskaat farmipainot tarvitsevat tietenkin hyvää maastavetoa, kun monesti farmien yhteispaino tuppaa menemään lähelle tai yli kolmensadan, on siinä 250kg:n maastavedon kanssa ihmeissään kun tanko on liimattu asfalttiin, muihin lajeihin esim. tukki tai punnerrukset se ei tietenkään vaikuta.:whip:
Tervetuloa mukaan kisailemaan ja haastamaan meitä jo mukana olevia...:-)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Come back heh

kyllä niitä kiinnostaa mutta on niin paljon toipilaana.illikainen rintalihas.mattila kuntouttaa kättään.kirselä polvileikkaus samoin järvi kilpaili porissa. heikkilä loukkasi ekassa kisassa niskansa.barsk silmävamma.näin mennään eteenpäin.ei vielä mtk 77 luovuteta.suomalaista sisua ei saatana voita mikään!!!!!!!
Barsk ei luovuta, tulee takaisin viimeistää real pover games ja iskussa ollaan:-)

Juuri näin.. =)
Nyt kun on mahdollisuus kesälä treenata lajeja niin aijon sen myös tehdä ja EHKÄ kokeilla yhdet kisat..?
Päälajini on kuitenkin voimanosto ja vahvamieskisoihin tarvittavia näppivoimia ja kuntoa minulla ei ole....

Itsellä jäi nämä kisat puheeksi ikävä kyllä. :( Mutta olen silti osallistunut jo kesän kisoihin ja kokemusta ei ole kuin 1 kisa viime vuonna. Ja ens vuonna vois koittaa vähän enempikin kun intistä päästään! ps. Frifeldtin kisaraporttia ooteltu jo pari päivää sakken foorumille :)

Puhut Topi asiaa. Itselläkin ensimmäisessä voimamies-kisassa (Real Power Games -07) jäi muutama laji suorittamatta mutta kannustusta ja neuvoja tuli kilpakumppaneilta, eikä tarvinnut hävetä yhtään. Ja tämä laji tarvitsee juurikin tätä "yhtä suurta perhettä"-henkeä ettei se kokonaan kuole pois tästä maasta.

ps. Frifeldtin kisaraporttia ooteltu jo pari päivää sakken foorumille :)

Joo..tuloilla on..kirjoittelen sen varmaankin vasta torstai ehtoona jahka kotio pääsen komennus hommilta.. ei oikee jaksa täällä keskittyä..

Tulokset:

1. Rekanveto valjailla 20 m
1. J-M Järvi 36,21 s.
2. Timo Laine 44,38 s.
3. Juha Harrivaara 44,62 s.
4. Topi Frifeldt 47,48 s.
5. Ville Vihola 48,42 s.
6. Mika Kerman 55,64 s.

2. Apollon akseli 120 kg, 75 s. toistot maasta
1. J-M Järvi 8x
2. Ville Vihola 5x
2. Topi Frifeldt 5x
4. Timo Laine 3x
4. Mika Kerman 3x
6. Juha Harrivaara 2x

3. Conan 300 kg
1. Ville Vihola 900 astetta
2. Topi Frifeldt 825
3. Juha Harrivaara 760
4. J-M Järvi 525
5. Mika Kerman 450
6. Timo Laine 135

4. Farmariyhdistelmä 110 kg-15m, 125 kg-15 m ja 130 kg-15 m
1. J-M Järvi 28,17 s.
2. Ville Vihola 33,74 s.
3. Juha Harrivaara 34,74 s.
4. Mika Kerman 63,26 s.
5. Timo Laine 67,77 s.
6. Topi Frifeldt 34,8 metriä

5. Kivennosto 140 kg, 135 cm
1. J-M Järvi 10x
2. Ville Vihola 8x
3. Juha Harrivaara 7x
4. Topi Frifeldt 6x
4. Mika Kerman 6x
6. Timo Laine 3x

Lopputulokset
1. J-M Järvi 27 pistettä
2. Ville Vihola 22,5
3. Juha Harrivaara 17
4. Topi Frifeldt 16
5. Timo Laine 11,5
6. Mika Kerman 11

Joo ei pelkkä maastaveto olekaan kynnyskysymys jos ei satu tulemaan vastaan lajeja joissa tarvitaan hyvää vetoa, maastaveto tangolla tai laitteella jossa painoa 300kg tai yli, myös autonperän nosto tai riittävän raskaat farmipainot tarvitsevat tietenkin hyvää maastavetoa, kun monesti farmien yhteispaino tuppaa menemään lähelle tai yli kolmensadan, on siinä 250kg:n maastavedon kanssa ihmeissään kun tanko on liimattu asfalttiin, muihin lajeihin esim. tukki tai punnerrukset se ei tietenkään vaikuta.:whip:
Tervetuloa mukaan kisailemaan ja haastamaan meitä jo mukana olevia...:-)

Nyt on todistettu, että 250kg:n vedolla pärjää ihan hyvin kisoissa ainakin viime lauantaina. 300kg:n tankokin liikahti muutaman sentin ylöspäin, että ei se ihan liimattu kuitenkaan ollut.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom