Porin Ässien fanisivut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Radek
  • Aloitettu Aloitettu
Tämän hetken äijämäisintä kiekkoa Sm-liigassa pelaava Porin Ässät ovat saaneet uudet fanisivut.
Ässäfanit.net on epävirallinen Ässäfanisivusto, jonka tavoitteena on tuoda väriä ja fiilistä Isomäkeen! 19.11 Ässäfanien yhteistapaaminen Vaakunassa ennen Ässät - Ilves peliä. Tilaisuudessa Ässistä paikalla on Karri Kivi kertomassa illan kuvioista ja Vaakunalla on tarjouksia vain Ässäfaneille. Tilaisuuden ideana on yhdistää porilaiset Ässäfanit ja saada lisää väriä Porin Isomäkeen fanilippujen, ässähuivien ja pelipaitojen avulla. Ja tietysti nähdä huippukiekkoa paikan päällä.
Lisätietoa sekä ilmoittautumiset: http://www.assafanit.net/

En ole mikään ihme jääkiekkofani, mutta jos jotakin joukkuetta tällähetkellä kannatan niin se on Ässät, vaikkakin olen tamperelainen.
Syynä on se, koska kaveri pelaa kyseisessä joukkueessa.
n. 17 vuoden tauon jälkeen olin seuraamassa tappara-ässät peliä tampereella ja voittohan sieltä ässille pamahti. Olihan se ihan kiva katsella, kun kannustettava juokkue voitti. :)

Ässät!!!

borat.jpg

Tämä nyt vielä puuttui... pitääköhän sit perustaa oma sivu sentään Satakunnan parhaalle Rauman Lukko. mut taitaa mennä käden väännöksi, eli mainitsen sen vaan tässä :hyper:

Toivotaan ettei kukaan tuu vääntää solmuun salilla..

Tsemppiä vaan fanitoimintaan ässäfanit!!
Toivottavasti saatte homman toimimaan kunnolla ja lisää kannustusta omille.
Tosta aijämäisimmästä kiekosta mä en nyt tiedä, eihän niitä matseja ikinä ole jäähyaitiosta voitettu mitä Ässät on tällä kaudella yrittänyt.
Toisaalta enpä mä nyt tota oman suosikin peliäkään liiemmälti kehuis, mutta toivottavasti suunta muuttuu..

:thumbs: On Vain JOKERIT!!!:thumbs:

Jugetsi sanoi:
Tsemppiä vaan fanitoimintaan ässäfanit!!
Toivottavasti saatte homman toimimaan kunnolla ja lisää kannustusta omille.
Tosta aijämäisimmästä kiekosta mä en nyt tiedä, eihän niitä matseja ikinä ole jäähyaitiosta voitettu mitä Ässät on tällä kaudella yrittänyt.
Toisaalta enpä mä nyt tota oman suosikin peliäkään liiemmälti kehuis, mutta toivottavasti suunta muuttuu..

:thumbs: On Vain JOKERIT!!!:thumbs:

Sarjataulukko
O +/- P
HPK 20 33 47
Tappara 20 20 46
Kärpät 20 38 45
JYP 19 18 38
HIFK 22 6 34
TPS 21 6 33
---------------------------
Blues 19 4 29
SaiPa 20 0 29
Lukko 20 3 27
Ilves 20 -7 26
---------------------------
Ässät 20 -11 25
Jokerit 20 -20 21
KalPa 21 -44 15
Pelicans 20 -46 8

Jep, siellä kisaavat viimeisistä sijoista sarjanousijan ja pussileukojen kanssa...:thumbs:

Joona sanoi:
Jep, siellä kisaavat viimeisistä sijoista sarjanousijan ja pussileukojen kanssa...:thumbs:

Oli aikalailla odotettavissa oleva kommentti!Kiitoksia..;)

Tarjoukset 19.11. tapahtumassa:
-Seisomalippu illan peliin 5 euroa, opiskelijat 2 euroa.
-Tuoppi 2,5 €, salmari 2 €, vapari bar & night’iin sekä
-jotain ylläreitä.
-Fanipipo, punainen 10 €
-Fanihuivi 12 €
-Fanilipusta ja fanipaidasta (muutamia kokoja) – 15 %
-Kuljetus hallille ja takaisin

Tilaisuudessa Karri Kiven lisäksi yksi yllätysnimi pelaajiston puolelta.
Joten :kippis1: vaan kaikki Pakkiksenkin Ässäfanit!

ja muuten: Nickerson on syytön ja sillä sipuli!

Back
Ylös Bottom