Pop up stopper

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rupea käyttämään Operaa, siinä on se pop-up-killeri valmiina. Muutenkin on huomattavasti parempi kuin IE, pakkotoistoakin selatessa nopeuden huomaa selkeästi.

Originally posted by Jortsu
Rupea käyttämään Operaa, siinä on se pop-up-killeri valmiina. Muutenkin on huomattavasti parempi kuin IE, pakkotoistoakin selatessa nopeuden huomaa selkeästi.

No en varmasti rupea. Se ikkuna on ankean näköinen ja pieni(tai sitten en osaa tehdä säätöjä oikein). Enkä huomannu nopeudessa juurikaan eroja. Oli se mulla ME aikoina varaselaimena, kun tuppasi IE kaatumaan. Nyt kun xp:llä vastaavaa ongelmaa ei ole, niin ei ole/tule operaakaan. No toinen tykkää äidistä jne.

DangerousD: Eikös noihin vaadita se reg.number? Tuolta viimeksi latailin ja kolkyt päivää se oli käytössä. Pirustakos sen saan?

Netscapen 7.0:ssa on myös sisäänrakennettu pop-up killeri. Toimii! Muutenkin on paljon parempi kuin IE.

Jos ikkuna oli operassa pieni niin silloin et todellakaan osannut käyttää sitä.. Ja itse olen kanssa huomannut operan olevan nopeampi. Mutta asiaan, www.astalavista.com ja siihen hakuun ohjelman nimi ja hakukoneeks joku siit listast, vaikka astalavistan oma searchi. Tuon jälkeen sulla pitäis ola ihan tarpeeks rekisteröintikoodeja tai crackkejä

Originally posted by Krusifiksi

DangerousD: Eikös noihin vaadita se reg.number? Tuolta viimeksi latailin ja kolkyt päivää se oli käytössä. Pirustakos sen saan?

Ei vaadita reg. numberia, jos haet tuon Pop-Up Stopper FREE Edition-filen. Hyvin on toiminut ilman aikarajoituksia.

Originally posted by Dangerous_Dave
Ei vaadita reg. numberia, jos haet tuon Pop-Up Stopper FREE Edition-filen. Hyvin on toiminut ilman aikarajoituksia.

Aaa, niinhän se olikin. Kiitti.

Originally posted by Krusifiksi
No en varmasti rupea. Se ikkuna on ankean näköinen ja pieni(tai sitten en osaa tehdä säätöjä oikein).
No niin no, siitä pitää sulkea tietysti ne turhat palkit. Ja jos on ankean näköinen niin skineissä löytyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom