Ponterosa Subtv ke 22.10 klo 21.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hano
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by hash pipe
Oliko vika subtv:llä vai leffassa, kun ääntä ei meinannu kuulua millään ?
Hyvä kuva oli, indeed.

Mä tunnen sen leffan kuvaajan ja kysyin siltä. Se oli keskeneräinen versio, missä ei kaikkia ääniä oltu vielä laitettu paikoilleen. Lisäksi kuva oli käsittelemätön. Siihen mä en osaa sit sanoa mitään, että mistä helvetistä Sub Tv oli saanut keskeneräisen version tästä leffasta.

Kyllä mä oon aina tykännyt tosta elokuvasta, vaikka se onkin tehty tosi pienellä budjetilla, eikä sitä ole kuvattu filmille vaan super VHS:lle. Mutta kyllä siinä mun mielestä on aika paljon hauskoja kohtia.

perhana! unohdin sitten kattoa ton :curs:
olis ollu vaa sika mielenkiintosta nähä millanen raina toi on... no mennyttä mikä mennyttä... :itku:

Toi olis ollu paljon parempi jos se olis ollu lyhyempi, ehkä semmonen 60-70min olis sopivampi tälläselle "elokuvalle" :arvi:

Tony Halme: Mikäs vittu sää oot ja mikäs kattokassinen sulla on oikeen mukana?!!!

Oskari: Mää oon oskari ja toi on jussi..

Tony Halme: Tehän taidattekin olla homoja!! perkele..

Oskari: Ei me olla homoj...

Tony Halme: Suklaapoikia te ootte!! Kyllä mää teidät tunnista!!
mää en sitte rupee yhtään katteleen mitään tuhkaluukku touhuja täällä mun leirintä alueella!!! onko selvä?!!

:lol2: :lol2: :lol2:

Eikö tuolle Ponteroosalla saataisi vielä Oscar-ehdokkuus. :urjo:
Kyllä Halme on ihan oikein valinnut ammattinsa :D

Eka viesti ja on upea tunne :urjo:

Tänään toi taas tulee! Eikö ne fiksumpaa ohjelmaa keksi lähettää näin uuden vuoden kunniaksi? Kyseinen elokuva on koko Suomen filmihistorian pohjanoteeraus niin käsikirjoitukseltaan, näyttelijätyöltään kuin kuvaukseltaankin. :down:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom