Ponterosa Subtv ke 22.10 klo 21.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hano
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli joskus heikkona hetkenä frendin kanssa lainattua kyseinen raina.. ja ei tosiaankaan ollut niiden pennien arvoinen! Jos sitä katsoo hyvin suuri pilke silmäkulmassaa, voi siitä huumoria löytyä. Ja ainoa hyvä asia leffassa on naiskauneus.. :thumbs:

Karita Tuomola, wuf :worship: .

Suosittelen heittämään aivot narikkaan muutama tunti ennen elokuvan alkua ja jotain näperrettävää niihin väleihin kun halmetta tai tuomolaa(onhan siinä jenni anttilakin ;)) ei näy. On nimittäin muilta osin :david:

Vuokrasin kyseisen pätkän pari vuotta sitten eli silloin kun se ilmestyi. Pisti kyllä naurattamaan.Pitääpä taas pällistellä.:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitää ehdottomasti katsoa, tää on just yks niistä leffoista, joka on hyvä sen takia että se on niin surkea :)

Aivot narikkaan niin naurattaa aika usein, ellei kokoajan jokin.

Ne tytöt tekee tuosta uh, katottavan vaikka ei Halmeesta tai muista pitäiskään.

Vieläkin naurattaa Hytönen tuossa pätkässä, vaikkei pitkään vilahtanutkaan, onneksi. :D

Ei ole vaikea valita kun neloselta tulee samaan aikaan fudista.
Elokuva ei oikein ole sitä kotimaista huumoria mikä jaksaisi minua naurattaa..toisin kun esim. katsastus, siivoton juttu, poliisin poika jne...

Originally posted by hash pipe
Oliko vika subtv:llä vai leffassa, kun ääntä ei meinannu kuulua millään ?
Hyvä kuva oli, indeed.

Itse veikkaisin leffaa, joka oli muutenkin kuin amatöörilauman tekemä. Äänileikkaus oli perseestä, väillä ei kuulunut juuri mitään ja sitten kauhea möläytys. Elokuva oli muutenkin niin surkea että huh huh..... Olen monesti katsonut jotain todella huonoja elokuvia että ne ovat hyviä mutta tämä oli NIIN huono että se ei voi olla hyvä, missään muodossa.

Originally posted by Laffer
Itse veikkaisin leffaa, joka oli muutenkin kuin amatöörilauman tekemä. Äänileikkaus oli perseestä, väillä ei kuulunut juuri mitään ja sitten kauhea möläytys. Elokuva oli muutenkin niin surkea että huh huh..... Olen monesti katsonut jotain todella huonoja elokuvia että ne ovat hyviä mutta tämä oli NIIN huono että se ei voi olla hyvä, missään muodossa.

Joo leffassa on noi epätasapainot.
SubTV oli säätänyt tasot niin, että "mölötykset" tuli normaalilla volumella ja puheet tuli hiljempaa.

Leffa oli silti erittäin hyvä:
-Karita oli huippukunnossa (mites sillä voi olla niin hyvät tissit?)
-"suklaapoikien" suoritukset olivat hyvät.
- Lopussa todella hempeään...ja sellainen kaipuu (vähän niinkuin olis lomat loppunut, ym.)

Puolet jaksoin kattoa reeniväsyn vallassa,
aika heikkoa kamaa. Ja ääni pätki pahasti välillä..
Tytöt olivat kuosissa;)

Originally posted by tomppa82
..
-Karita oli huippukunnossa (mites sillä voi olla niin hyvät tissit?)
..

It is silicon, my man!
:thumbs:

ikävä kyllä ne ei näyttelijäsuoritusta parantanut millään tavalla...

Suositut

Back
Ylös Bottom