Polvisiteiden sitominen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
THP:t on trikoiden kanssa erittäin hyvä side nostaa koska siteen tehtävänä ei ole sillon pysäyttää. Se on trikoiden tehtävä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Salomaa, ihan off-topiccina vaan: Paljon sulla on enkat eri liikkeissä varusteilla ja rawina? Ja paljon abaut hyödyt eri varusteista.

Tunnut hyvin tietävän nää varustejutskat, ja olis hauska tietää miten paljon niitä voi pätevä jätkä hyödyntää sun tuloksissa.

kyllähän trikoidenkin tehtävänä on antaa jousta sieltä pohjasta lähtiessä. muutenkin siteiden ja trikoon elastisten ominaisuuksien hyöty nostoon on se ykkönen. pelkkä pysäytyskyky ei juuri merkkaa, ellei se suunta muutu.
:)

THP:t kannattaa sitoa tuplasti ristiin. Eli alle sidettä 3-4 kierrosta ja sitten tuplasti ristiin ja pari kierrosta normaalisti sen jälkeen. Kaikki löysät veke, koska THP:ssä on niin paljon kuminauhaa mukana.

Ei mulla kyllä riitä sidettä tuollaiseen sidokseen! Tai sit mulla on jätkiä paksummat jalat tai en uskalla vetää tiukkaan.

Eikö todellakaan siteitä tulee sitoa aivan tiukkaan? Sidoin ja tuntu, että ei todellakaan veri kierrä pohkeissa.

Mitähän meinaa tuplasti ristiin... siis ylös-kieppi-alas-kieppi-ylös, pitääks tää tehdä kaks kertaa vai yhdesti ?

Sidettä riittää aivan varmasti. Jos tuntuu, että pohkeessa ei kierrä veri niin olet sitonut siteet väärin eli pohkeen päälle.

http://www.tikkurilankajastus.fi/PSS/ottelu06/pages/0C6B0802.htm Ei näin!

Se on siteistä kiinni, että miten tiukkaan ne kannatta veivaa, mutta THP:t on niin elastiset (vastaavat Metal All-Black) niin niistä vedetään kaikki veke. Tai yritetään eihän niitä kaikkia saa veke kun niissä on niin paljon kuminauhaa.

Tuplasti ristiin tarkoittaa, että siihen polveen tulee kaksi ristiä päällekkäin. Perinteisesti tehdään vaan yksi, mutta nyt kaksi. Siteistä saa paremman hyödyn kun ne sitoo ristiin. Näin saadaan pystysuunnassa mahdollisimman suuri jousto.

Jos tästä et tajua niin en voi auttaa: http://westsidebar.net/videot/sitominen.mpg

Zone-sarja -42%
_kiitti_ kokeillaan.. On mulle muutenkin sanottu, etttä voisin kyykkiä enemmän siteillä...

Jes pääsin editoimaan.. Niin joka kiekan vedän niin tiukkaan kun voin, voi juma! Mitenhän näiden kanssa uskaltaa painojen kanssa mennä ( oon kyllä tehnyt, mutta en näin sidottuna ), en ainakaan pääse ilman painoja alas!!

Joo-o. Tämän ketjun vinkeistä mun pitäisi tehdä itelleni kooste, tulostaa se ja opetella. Vaan kun polvisiteet ahistaa niin pirusti. Mitä tossa loppukesästä kaikkia voimanostoreleitä kokeilin, niin mikään ei ahista ja tympäse läheskään niin paljoa, kuin polvisiteet. :curs: Trikoiden kanssa nyhräänimenkin on yhtä juhlaa polvisiteisiin verrattuna.

Vaan ei kai siinä auta muu, kuin opetella ja totutella, jos kerta joskus tulevaisuudessa meinaisi enemmänkin varustepelleillä, eli kisata.

ihanahelena, polvisiteet sattuu ja niiden kanssa ei mennä kyykkyyn ilman painoja. Sehän niissä onkin tarkoituksena. Sano salilla vielä, että joku kundi vetäsee ne siteet kerran tiukalle niin tiedät kuinka tiukalla niiden pitää olla.

ihanahelena, polvisiteet sattuu ja niiden kanssa ei mennä kyykkyyn ilman painoja. Sehän niissä onkin tarkoituksena. Sano salilla vielä, että joku kundi vetäsee ne siteet kerran tiukalle niin tiedät kuinka tiukalla niiden pitää olla.

en kehtaa läskijalkoineni.

E: joo enpä tiiä pitäskö noi sitten rullata sellasella laitteella, mikä siis venyttää jne. , kun olen itse tehdystä kääreestä sitonu suoraan...

No kai sitä kehtaa olkoon miten läskit tahansa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minen juuri näistä siteistä tiedä yhtään mitään mutta tässä Dave Taten artikkeli aiheesta:

http://www.elitefts.com/documents/knee_wraps.htm

Artikkelissa mm. sanotaan että sitomistyyli tulisi valita kyykkyasennon leveyden mukaan. Ano Turtiainen kuulemma halusi erittäin leveällä asennolla kyykätessään että side kulkee polven takaa aina samasta kohdasta, jolloin polven taakse muodostuu siteestä paksumpi "tyyny".

Pakkohan se oli käydä itsekin Metalin nauhat kinttujen ympärille hommaamassa, ettei tule annettua turhia tasoituksia. Järki meinasi kyllä paeta kun treenailin tuota oikeaa sitomistapaa. Mahtaa aitaa kaatua kun noilla pitäisi nostamaan alkaa, on sen verran härskin tuntuiset. Kuivaharjoitellessa tuntui että jalatkin letkuaa kyykyssä jotenkin sivusuunnassa aivan hervottomina. Tosin kunnon malmit voi asian korjata, eihän noilla pääse muutoin oikein alaskaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom