Elikkä mulla on nyt viimeset 3vuotta ollu semmonen kun menen kyykkyyn ja nousen ylös niin oikeassa polvessa kuuluu naksahdus ja tuntuu pientä vihlontaa. Kouluterveyden huollossa sanottiin sillon 3vuotta sitten että pituuskasvun mukana häviää se oire.. Pituutta ei sitten tullutkaa ku sen 5cm lisää eikä se vaiva mihinkään hävinnyt. Edelleenkin kun teen salilla kyykkyä/ muuten vaan kyykistyn ja nousen ylös niin usein kuuluu kova naks oikeasta polvesta ja vihlasee. Vasen polvi naksuu myös mutta ei niin paljon.
Tästä ei ole haittaa juuri tullut, mutta onko tuo polven naksahtelu vaarallista? Oman käsityksen mukaan vaikuttais siltä että se kuluttaisi polvia. Onko lääkärille aihetta mennä? Kiitos jo etukäteen.
EDIT: niin ja mulla on oikea jalka hieman vasempaa lyhyempi ja kävin fysioterapeutilla josta sain kengän pohjat korjaamaan jalkojen pituuseroa. Ei ole kuitenkaa ollut vaikutusta omasta mielestä.
Tästä ei ole haittaa juuri tullut, mutta onko tuo polven naksahtelu vaarallista? Oman käsityksen mukaan vaikuttais siltä että se kuluttaisi polvia. Onko lääkärille aihetta mennä? Kiitos jo etukäteen.
EDIT: niin ja mulla on oikea jalka hieman vasempaa lyhyempi ja kävin fysioterapeutilla josta sain kengän pohjat korjaamaan jalkojen pituuseroa. Ei ole kuitenkaa ollut vaikutusta omasta mielestä.