Polvenlämmittimet Oulusta...?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fuGii
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tarkoituksena olis hankkia polvenlämmittimet/tuet kun polvet meinaa rutista ja paukkua. Salilla oon lainannu salin omia polvenlämmittimiä, mutta ne nyt on mitä on.
Stockalta ja Rintamäeltä oon ainaki käyny kattelemassa, mutta ei siellä ole kuin Niken joitain hilavitkuttimia ja searchia käyttämällä löysin et Rehnbandin(?) polvituet olis hyviä. Tietäiskö kukaan mistäpäin Oulua näitä sattuisi löytymään ja minkä hintasia? Tottakai myös muita hyviä merkkejä saa ehdottaa...

Kiitän ja kumarran etukäteen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu Instrusta kyllä löytyy, mutta omani ostin ihan tavallisesta apteekista. Maksoihan se vähäsen, mutta mä ainakin todella tarvitsin moista...

Kiitos... Vois tosiaan kävästä kattomassa vaikka instrusta, jos ei oo niin tilaa sitten netistä. Ajattelin vain kun huomenna oon menossa kotona käymään ja olisi samalla käynyt ainakin testaamassa, että minkälaiset ne on. Noh, jos ei löydy niin saatte sitten antaa vinkkejä minkäkokoiset kannattaa tilata, jottei mitään kahluusaappaita tuu.
Niin ja vinkit hyviksi todetuista rannetuista on myös tervetulleita... Kummatkin kerkee vielä myöhäiseen pukinkonttiin... :)

Suplement planets, prisma, kärkkäinen, joistakin näistä löytyy varmasti.

neutraali sanoi:
Suplement planets, prisma, kärkkäinen, joistakin näistä löytyy varmasti.
mikä perkele toi kärkkäinen on? kaffeella duunis tuleen ihan joka kerta nimi esille yleensä vanhempien herrasduunareitten suusta tuolla pohjolassa päin.

pori1980 sanoi:
mikä perkele toi kärkkäinen on? kaffeella duunis tuleen ihan joka kerta nimi esille yleensä vanhempien herrasduunareitten suusta tuolla pohjolassa päin.
Ns. lestamarketti, mistä löytyy kaikki tikkareista kumppareihin...(paitsi olutta)
Suhteellisen halpa, mut ei sinne mielellään mee. Jotenkin semmonen ärsyttävä tunnelma siellä ku tietää/näkee, että kaikki siellä on lestoja. Ja ei sitten mitään herneitä nenään kenellekää! :thumbs:

Hopihopi supplements planettiin. Sieltä saat kunnollisia tukia. Instrussa ei ole niitä varastossa (rehband), tilauskamaa.

humanteri sanoi:
Hopihopi supplements planettiin. Sieltä saat kunnollisia tukia. Instrussa ei ole niitä varastossa (rehband), tilauskamaa.
Juu, taidanpa kävästä samantien tänään. Jos samalla ostais protskua ja rannetuet. Onneksi sieltä saa asiantuntevaa palvelua nii ei tarvi ostaa sikaa säkissä. :kippis1:

mikä perkele toi kärkkäinen on? kaffeella duunis tuleen ihan joka kerta nimi esille yleensä vanhempien herrasduunareitten suusta tuolla pohjolassa päin

Paikallinen Vesa Keskinen; luonut tyhjästä Ison kauppakeskuksen. Ei mikään erikoinen (etelän mittakaavassa), muttakun täällä meillä ei ole Stockmanneja eikä tokmanneja vain kytynen Halpa-Halli.

Rita sanoi:
Paikallinen Vesa Keskinen; luonut tyhjästä Ison kauppakeskuksen. Ei mikään erikoinen (etelän mittakaavassa), muttakun täällä meillä ei ole Stockmanneja eikä tokmanneja vain kytynen Halpa-Halli.

Et oo tainnut Oulun keskustassa liikkua vähän aikaan
:D

könt haben sanoi:
Ns. lestamarketti, mistä löytyy kaikki tikkareista kumppareihin...(paitsi olutta)
Suhteellisen halpa, mut ei sinne mielellään mee. Jotenkin semmonen ärsyttävä tunnelma siellä ku tietää/näkee, että kaikki siellä on lestoja. Ja ei sitten mitään herneitä nenään kenellekää! :thumbs:
Halpahallit on lessu kauppoja, niissähän ei myydä kaljaa eikä tupakkaa, kärkkäisellä ei myydä kaljaa sen takia koska ainakaan oulun tiloissa siihen ei ole lupaakaan :arvi:
Tosin itse j.kärkkäinen on lesta mutta pitää sentään kauppansa sunnuntaisin auki toisin kuin halpahallit:)
Sinuna suuntaisin ekana kärkkäiselle niitä lämppäreitä katsomaan, jos ne sieltä löytyy on ne 100varmasti halvemmat kuin muilla vaikka merkki olisi sama.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom