Polttava DVD ja uus kovo?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaRaXz
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tarkoituksena olisi ostaa:

Artec 12X DVD+/-RW sisäinen moninormiasema, 12x/4x/12x/8x/4x/12x/40x/24x/40x.

Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB

Onkos kellään kokemuksia kyseisistä laitteista tai ehdotuksia paremmasta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HaRaXz sanoi:
Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB

Itellä on mennyt noita Maxtor levyjä nyt 1.5v aikana 2kpl rikki, joten ainakin omien kokemusten perusteella ottaisin vaikka Seagaten..Taitaa olla nykyään noilla Seagaten levyillä 5v takuu,että siitä sitten plussaa vaikka lisää.

Seagate tai IBM saattaisi olla Maxtoria parempi valinta kovalevyksi. Sen mitä olen itse IBM:n kovoja ostanut niin hyvin ovat kestäneet ja takuu 3 vuotta.

Sukulakun postaamassa linkissä kehutaan Hitachia ja Samsungia varsin hyväksi valinnaksi:

Hitachi and Western Digital drives for work with common Windows applications. Samsung’s devices can be characterized as “universal” – they don’t seem to have any obvious weaknesses.

Mulla on 2 kpl Maxtor DiamondMax Plus 9 160GB ja hyvin on pelittäny. Hinta-laatu suhteeltaan ihan hyvä valinta.

protsku sanoi:
Seagate tai IBM saattaisi olla Maxtoria parempi valinta kovalevyksi. Sen mitä olen itse IBM:n kovoja ostanut niin hyvin ovat kestäneet ja takuu 3 vuotta.

Sukulakun postaamassa linkissä kehutaan Hitachia ja Samsungia varsin hyväksi valinnaksi:

Ellen ihan väärin muista niin nuo Hitachit ovat samoja kun entiset IBM:levyt. Eli tuo Hitachi Deskstar on entinen IBM Deskstar. Anyways itse olen ollut tyytyväinen Hitachiin, taisipa jossain testeissä pärjätä hyvin hiljaisuudessakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom