- Ikä
- 46
Mahtaa kestää Suomenlahden ylitys pakittamalla.:DLaivoista sen verran, että ainakaan itse en uskalla käyttää Linda-Linea. Pienet potskit ja liian usein peruuttavat koko matkan huonon sään vuoksi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mahtaa kestää Suomenlahden ylitys pakittamalla.:DLaivoista sen verran, että ainakaan itse en uskalla käyttää Linda-Linea. Pienet potskit ja liian usein peruuttavat koko matkan huonon sään vuoksi...
Ei jumalauta :lol2:Mahtaa kestää Suomenlahden ylitys pakittamalla.:D
Ei pidä ottaa kaikkea niin kauhean vakavasti. Elämä tulee muuten hirveän raskaaksi ;)
http://www.erel.ee/index.php/page_id/160
Tuossa oltiin kun kaverin häitä vietettiin Tallinassa. Ihan vitun hieno kämppä ja aivan vanhan kaupungin ytimessä. Tuolta itse kyselisin kämppää polttariporukalle.
Antakaas nyt vaan niitä kokemuksia, jos sellaisia löytyy. Voisin kuvitella, että Tallinnan hintataso niin paljon halvempaa em. aktiviteeteissa, että siks siellä kannattaa pyörähtää. On se kumma kun Tallinna aina yhdistetään huoraamiseen, saa sitä pillua ihan Suomestakin :curs:Upataas.
Meidän ryhmällä olis kanssa polttarit edessä ja Tallinna on luonnollisesti yhtenä vaihtoehtona.
Mitäs kaikkea siellä voisi tehdä? Onko ne mikroautot ja splättärit hyviä tai ja halvempia kuin Suomessa?
Myös kelkka- ja mönkijäsafarit kiinnostaisivat.