Eli ongelma tämä: Lapojen välissä tai tarkemmin aivan lavan reunan kohdalla on jatkuva polttava kipu. Oon ite yrittäny löytää tarkkaa kohtaa missä kipu on, mutta oon tullu siihen tulokseen, että kipu on tavallaan vaan siinä aivan lavan reunan alla olevalla seudulla. Ongelmaa on esiintynyt molemmilla puolilla, mutta viime aikona "keskittynyt" toisen lavan alueelle. Liian aikaseenhan hoitoo ei kannata ehtiä, joten olen odotellut kivun loppumista parisen vuotta. Yöllä kipu häviää ja joitakin päiviä menee ilman kipua, mutta sitten kun polttaa niin polttaa.
Työni on lajittelua pääosin, jossa materiaalia otetaan toisen käteen ja toisella lajitellaan, joten tavallaan jännityksessä joutuu pitämään kättä. Salilla käyn säännöllisesti ja reenatessa poltetta ei tunnu. Onkohan kotikonsteja olemassa moisen ongelman poistoon? Kiitokset jo ennakkoon neuvoista!
Työni on lajittelua pääosin, jossa materiaalia otetaan toisen käteen ja toisella lajitellaan, joten tavallaan jännityksessä joutuu pitämään kättä. Salilla käyn säännöllisesti ja reenatessa poltetta ei tunnu. Onkohan kotikonsteja olemassa moisen ongelman poistoon? Kiitokset jo ennakkoon neuvoista!