Poltetta lavassa.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli ongelma tämä: Lapojen välissä tai tarkemmin aivan lavan reunan kohdalla on jatkuva polttava kipu. Oon ite yrittäny löytää tarkkaa kohtaa missä kipu on, mutta oon tullu siihen tulokseen, että kipu on tavallaan vaan siinä aivan lavan reunan alla olevalla seudulla. Ongelmaa on esiintynyt molemmilla puolilla, mutta viime aikona "keskittynyt" toisen lavan alueelle. Liian aikaseenhan hoitoo ei kannata ehtiä, joten olen odotellut kivun loppumista parisen vuotta. Yöllä kipu häviää ja joitakin päiviä menee ilman kipua, mutta sitten kun polttaa niin polttaa.
Työni on lajittelua pääosin, jossa materiaalia otetaan toisen käteen ja toisella lajitellaan, joten tavallaan jännityksessä joutuu pitämään kättä. Salilla käyn säännöllisesti ja reenatessa poltetta ei tunnu. Onkohan kotikonsteja olemassa moisen ongelman poistoon? Kiitokset jo ennakkoon neuvoista!

Samaa vikaa täälläpäin. "Polttava" kipu, tuntuu kuin ko alue olisi koko ajan jännityksessä. Tuntuu ainoastaan vasemman lavan alaosan ja selkärangan välisellä alueella, noin nyrkin kokoisella alueella.
Millään hieronnalla tai muulla siinä ei tunnu mitään, tai jumittavaa lihasta "ei löydy". Venyttely ei ole auttanut.

Todella vittumainen vaiva, välillä koneella istuminen on yhtä helvettiä.

Itsellä oli toissakesänä sama homma oikeassa lavassa. Se sitten poistui, kun pienensin omaa murhatreeniä joka alueelta ja lopetin fyysisesti raskaat kesätyöt. Kannattaa yrittää selälle pitää paljon paussia ni saattaa helpottaa.

Kuulostaa ihan fasettilukolta ranhan nivelissä. Noita on itelläki. Hierojalla käynti auttaa, varsinkin jos se osaa avata ne lukot. Monet saa niitä itekin availtua, mulla se vaan ei onnistu oikein mitenkään.

samaa vaivaa. varsin vittumaista. koneella istuessa ja pyörällä ajaessa pahinta. itsellä sijoittuu melkein keskelle lapojen väliin. viime aikoina enemmän vasemmalla puolella. kipu ajoittuu ajanjaksoihin jolloin kovempaa yläselän reeniä, joskin reenaaminen tukahduttaa kivun.
venyttelystä ei ole kuin hetkellistä apua. niksauttajalle ollaan menossa.
kysyisin selkienne rakenteesta, nimittäin itsellä on erään niksauttajan mukaan ylisuoraryhti. sanoi että siun selekäs o koko aja ku maastaveo loppuvenytyksessä. se on perittyä, äiteellä on samanlainen ylisuoraryhti.

Tälle uppia koska mulla aivan sama vaiva vasemman lavan tienoilla. Oon huomannut tosin että mulle vähän eteenpäin kääntyneet hartiat ja yrittän venytellä rintaa ja itse hieroa jos vähä auttaisi. Mutta mielellään ottaisin vinkkejä vastaan jos joku päässyt vaivasta eroon

Ilmottaudun kerhoon. Sama vaiva, välillä parempia päiviä ja välillä huonompia. Fasrttilukkoja availtu ja hierottu on, mutta ei paljoa eroa. Voisikohan se olla jonkinlainen tulehdus?

mulla ollu jo noin vuoden verran ongelmia vasemman lavanseudun kanssa eli semmosta kihelmöintiä/pistelyä ja lääkärille valitin asiasta se pisti eteenpäin fysioterapeutille jolla kävin ja se huomasi että vasen lapa menee vähä ”omia teitään” ja vasemman puolen lavanseudun lihakset huomattavasti pienemmät kuin toisen puolen ja kokeili hieroakin ja kuulemma aivan jumissa myös. Noh kesä meni Ok ja en ajatellu koko asiaa vaikka välillä vähä pisteli mutta nyt syksyllä alkoi taas vähä enempi pistelemään ja kipeytykin silleen että ei meinannu pää edes kääntyä nyt sekin jo helpottanut mutta käväsin taas hierojalla ja saman huomasi heti että vasemman lavan lihakset pienet verrattuna oikeaan. (Kesä meni myös salilta huiliessa) anto vinkiksi että pitäs keskittyä vasemman puolen treenailuun enempi että saa lihaa takas sinne mutta onko kellää ollu samaa ongelmaa ja onkos täällä ketään kuka tietäis minkä takia se on surkastun tai lopettan kehittymästä? Jumien takia vaiko jokin muu.

Toivottavasti saa jotaa selkoa tekstistä

Back
Ylös Bottom