Heh, katso peiliin...- valmistumisesta 1,5 vuotta, eikä tuntiakaan oman alan töitä-!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, katso peiliin...- valmistumisesta 1,5 vuotta, eikä tuntiakaan oman alan töitä-!
Biroo;3123157 begin_of_the_skype_highlighting**************3123157******end_of_the_skype_highlighting sanoi:Miten tossa olisi sitten kuulunut toimia? Tollanen iso kokonen oc-immuuni poka on suhteellisen huono paini kaveri
No hohhoijaa, eiköhän vironpoika ollut enemmän tai vähemmän aineissa, jos ei siihen patukka tehonnut. Ihan sama kuinka kovaa sitä olisi lyönnyt.
Ei siitäkään huolimatta voi kieltää, etteikö lyönnit olisi olleet varsin onnettomia. Sen näki jo siitä, miten patukkaa pidettiin valmiusasennossa (lyöntikäsi repsotti levällään, tai ainakin toisella jannulla). Ja kyllä tuossa mokattiin aika monessa kohtaa muutenkin. OJ:llä tuli joitain pointteja. Esim. kaasun käyttö. Vaikka se kartio olikin, niin meni suihkuttelut vääriin osoitteisiin.No hohhoijaa, eiköhän vironpoika ollut enemmän tai vähemmän aineissa, jos ei siihen patukka tehonnut. Ihan sama kuinka kovaa sitä olisi lyönnyt.
Voin kertoa että vaikka olisit kuinka napeissa, kun teleskoopilla lyö sääriluun poikki, niin kyllä siinä vähän nitkahtaa isompikin mies, ainakin senverran, että 2mieheen saa yhden ihmisen maihin.
Mä tykkään noista videoista. Aina sen jälkeen tulee kommentteja "vittu mitä paskoja, mä olisin tehnyt ainakin noin ja tälleen jos mä olisin ollu toi. nii. Vittu mä oon kova jätkä."
Suomessa kun ollaan, niin varmaan heti maijassa suihinotto ja sitten kotiin hedelmäkorin kera.Tietääkö kukaan mikä tuli tossa tuomioksi?
Voin kertoa että vaikka olisit kuinka napeissa, kun teleskoopilla lyö sääriluun poikki, niin kyllä siinä vähän nitkahtaa isompikin mies, ainakin senverran, että 2mieheen saa yhden ihmisen maihin.
Eikö tazer oo nykyjään joka partiolla?
Poliiseille kunnon kamppailukoulutus. Toinen häirittee, toinen shoottaa jaloista kaverin maihin ja siinä vaiheessa toinen kyttä hyppää läskikasan päällimmäiseks. That's how it's done!
Aika lapasia kyllä noi 2, ei kaasu toiminut niin meni sormi suuhun. Ei sen puoleen, oli viron poikakin tainnut temmeltää ennenkin, lähti automaattisesti hakemaan kättä pidempää. Ja sitten tää yks sankari menee tarjomaan sitä haravaa sille, ota, ota nyt, on saatanan hyvä.