Polar S625X

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lord
  • Aloitettu Aloitettu
Onkos kenelläkään arvon palstalaisella tuota Polarin S625X -sykemittaria?
Olen jo jonkin aikaa harkinnut kyseisen härvelin ostamista, mutta olisi kiva kuulla hieman käyttäjien mielipiteitä.
FootPod kuulostaa todella hienolta ominaisuuksiensa puolesta, mutta toimiiko se käytännössä kuinka hyvin?
Jenkeistä tommosen saisi tilattua hintaan ~220e kotiin kiikutettuna, mikä on siis noin puolet suomen hinnasta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lord sanoi:
Olen jo jonkin aikaa harkinnut kyseisen härvelin ostamista, mutta olisi kiva kuulla hieman käyttäjien mielipiteitä.
FootPod kuulostaa todella hienolta ominaisuuksiensa puolesta, mutta toimiiko se käytännössä kuinka hyvin?
Jenkeistä tommosen saisi tilattua hintaan ~220e kotiin kiikutettuna, mikä on siis noin puolet suomen hinnasta.

Joo tuo tuli viime talvena hankittua. Ihan kelpo peli, kun jaksaa opetella kaikki nuo lukuisat toiminnot. Tällaiselle peruslenkkeilijälle kellossa on vähän turhankin paljon ominaisuuksia. Esim. jollain esiohjelmoitavilla sykerajoilla en varsinaisesti tee mitään.

FootPod toimii yllättävän hyvin ja tarkasti. Sitä joutuu kyllä kalibroimaan juoksemalla esim. metrilleen 1000m ja kertomalla kellolle paljonko on tullut juostua. Homman joutuu uusimaan aina jos vaikka otat Podin välillä irti kengästä tms. Kalibroinnin jälkeenkään on turha odottaa mitään metrilleen tarkkoja mittaustuloksia, mutta normikäyttäjälle vähintäänkin riittäviä; tyyliin 50m/10km heittoja on luvassa.

Polarilta on tullut uusi edullisempi malli jossa on myös FootPod, mutta jos saat tuon 625:n samaan hintaan niin mikäs siinä. Itse tilasin kellon Kosovosta ja tutuin kieli manuaalissa oli Tanska. Polarilta saa kyllä suomenkielisen maniskan 10e hintaan, mutta jenkkilästä saanee jenkinkielisen maniskan mukaan.

Lord sanoi:

Mistäs noita tuohon hintaan saa tilattua?

Harkitsen myös tuon kyseisen mallin ostamista, tosin vasta ensi kesäksi. Se mitä olen kuullut käyttäjien kokemuksia tuosta FootPodista, sopii aika hyvin yhteen notkon kertoman kanssa. Kalibroimattomana laitteen virhemarginaali on kuulemma 3% luokkaa (300m/10 000m), kalibroituna vähemmän.
Kai notko sentään sykerajoja käyttää harjoittelussaan? Vai tarkoittaako tuo esiohjelmointi vaihtuvia sykerajoja, esimerkiksi 10 minuuttia 135-155 ja seuraavat 5 minuuttia 160-175 jne.? Intervalliharjoittelussahan nuokin olisivat ihan käyttökelpoiset.

Willie sanoi:
Harkitsen myös tuon kyseisen mallin ostamista, tosin vasta ensi kesäksi. Se mitä olen kuullut käyttäjien kokemuksia tuosta FootPodista, sopii aika hyvin yhteen notkon kertoman kanssa. Kalibroimattomana laitteen virhemarginaali on kuulemma 3% luokkaa (300m/10 000m), kalibroituna vähemmän.
Kai notko sentään sykerajoja käyttää harjoittelussaan? Vai tarkoittaako tuo esiohjelmointi vaihtuvia sykerajoja, esimerkiksi 10 minuuttia 135-155 ja seuraavat 5 minuuttia 160-175 jne.? Intervalliharjoittelussahan nuokin olisivat ihan käyttökelpoiset.

Joo kyllä noita perus sykerajoja tietty käytän, ja nehän löytyy halvimmistakin Polarin malleista. Tarkoitin nimenomaan noita vaihtuvia sykerajoja, joita voi 625:n ohjelmoida useitakin muistiin ja valita treenin mukaan. Itsellä tuo lenkkeily on lähinnä tasavauhtista PK-lenkkiä ja pärjään ihan yksillä sykerajoilla.

Vielä lisää hinnasta

Lord sanoi:
Ebaysta löytyy hintaan $250 + $20 postikuluja eli yhteensä ~220€.

Kiitos notkolle tiedoista.

Eikös tohon tuu sitten mitään tulleja ja arvonlisäveroa mukaan? Kuulostaa vaan todella edulliselta tohon hintaan...

Elrond sanoi:
Eikös tohon tuu sitten mitään tulleja ja arvonlisäveroa mukaan? Kuulostaa vaan todella edulliselta tohon hintaan...
Onhan siinä pieni mahdollisuus että tullin tädit nappaa paketin sivuun ja joudut maksamaan siitä alvit+tullimaksut. Ei tuo hinta silti kovin suureksi nouse.
Nuo jenkeistä postittajat tuppavat aika usein pistämään siihen pakettiin tiedoiksi että "as a gift" ja paketin arvon reilusti alakanttiin.
Itse tilailen aika paljon tavaraa ympäri maapallon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom