pokerihuone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zztop
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
rekkasin nyt itteni tuonne pokerihuone . c o m

miten sinne se rahansiirto tehdään? eikö ole sellaista kuin veikkauksella tai paffilla,että rahat on heti pelattavissa eikä ens viikolla?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa on linkki maksutapohin: http://www.pokerihuone.com/main.asp...ontentId=43965F9F-068D-4ED9-A7B6-53997E2BE452

Jos ei linkki toimi niin cashier --> maksutavat osiosta inffoo.

Näyttäis että luottokorttitalletukset on samointein tilillä:

Luottokorttitalletukset
Meillä käy VISA ja Master Card. Bonuksena mainittakoon, että maksamme talletuskulusi.

Kaikki luottokorttitalletukset ja tapahtumat suoritetaan Cashier-palvelustamme suojatulla yhteydellä suoraan maksunkäsittelijän kanssa. Kun maksu hyväksytään, varat ovat pelitililläsi välittömästi.

Mä oon muuten addiktoitunut www.parbet.com:in texas hold em'iin, on ihan jäätävän hyvä pokeripeli! :)
Se on sitä samaa mitä tulee subtv:ltä lauantai-iltaisin.

Jos pokeria pelailee niin kyllä aivan ehdoton hankinta on NETellerin tili, onnistuu käytännössä joka paikassa reaaliaikaiset rahansiirrot.

Ja mikäli pelaaminen Pokerihuoneella kiinnostaa, niin VIP-kortteja saa kysellä vaikka yksityisviestillä. Siis sinulle ilmaista pelirahaa.

Yritin siirtää visalla rahaa pelitilille ja nyt pukkaa tällaista viestiä: Olet ylittänyt vahvistamattomien siirtojen määrän.

Ei siis onnistunut yksikään siirto, kortti on oma, voimassa, osaan käyttää korttia ja ostovaraa löytyy.

Krusifiksi sanoi:
Yritin siirtää visalla rahaa pelitilille ja nyt pukkaa tällaista viestiä: Olet ylittänyt vahvistamattomien siirtojen määrän.

Ei siis onnistunut yksikään siirto, kortti on oma, voimassa, osaan käyttää korttia ja ostovaraa löytyy.

Kuulostaa oudolta, itse olen aina käyttänyt NETelleriä, sillä ei ole mitään ongelmia ollut. Kuulostaa jotenkin siltä, että siinä on jokin pieni vahvistusviive ja näitä odottavia eli vahvistamattomia siirtoja on jo jonossa useiden siirtoyritysten jäljiltä. En kuitenkaan tiedä, kun en ole VISAlla siirrellyt.

Ihan älyttömiä summia noi high rollerit voittaa 24h aikana. Esim. If_Dog_Rab, Too__Easy päivästä toiseen jätkät keikkuu 24h aikana eniten rahaa voittaneiden listoilla! Summat 20-30k euroa.... Siis yhdessä päivässä ja päivästä toiseen....huhhuh. Toisaalta kun katselee heidän peliään niin tuollaiset 5-10k potit on ihan normaalia.

kas-vain sanoi:
Ihan älyttömiä summia noi high rollerit voittaa 24h aikana. Esim. If_Dog_Rab, Too__Easy päivästä toiseen jätkät keikkuu 24h aikana eniten rahaa voittaneiden listoilla! Summat 20-30k euroa.... Siis yhdessä päivässä ja päivästä toiseen....huhhuh. Toisaalta kun katselee heidän peliään niin tuollaiset 5-10k potit on ihan normaalia.

Ovat ehkä harjoitelleetkin muutaman vuoden, pelaatko itse Pokerihuoneella?

itse siirrä nordean visa electronilla,mulla on maksujen yläkattona 500 euroa/kk
sen voi kyllä muuttaa pankissa,mutta ei vissiin verkkopankissa.

ja rahat on heti pelattavissa.

jos siirto ei onnistu niin käy verkkopankissa muuttamassa korttiasetuksiin:verkkomaksu:kyllä

ilamispeleillä voi harjoitella,kun saat ohjelman koneelle ja selaat pelejä:

esim: 5-card draw ,selaat alas sen ja sieltä FUNMONEY,kaikki funmoneyt on ilmaisia

Ladbrokes on aika tiukka pelipaikka rahapelien suhteen, joten jos olet aloittelija niin en välttämättä aloittaisi sieltä. Lisäksi Ladin bonus ei ole mikään huippu. Kannattaa katella tuolta pokeritiedon sivuilta noita pokerisaittiesittelyjä.

zztop sanoi:
itse siirrä nordean visa electronilla,mulla on maksujen yläkattona 500 euroa/kk
sen voi kyllä muuttaa pankissa,mutta ei vissiin verkkopankissa.

Nosto- ja maksurajoja voi muuttaa verkkopankissakin.

Teutori sanoi:
Ovat ehkä harjoitelleetkin muutaman vuoden, pelaatko itse Pokerihuoneella?
Joo pelailenhan minä, mutta 0,1/0,2 ja 0,25/0,5 pöydissä. Oppirahoja makselen vielä.:D Tehdäänpä ajatusleikki, että joku noista high rollereista pelaa vaikka 5pv/vk ja 45vk/v pokeria he jäisivät vaikka joka toinen viikko 20k€ voitolle niin se tekisi vuosiansioiksi 450 000€... Aivan älytöntä. Tuossa on kyllä pelaajilta kadonnut rahan arvon taju. Betsataan jollain Q6 off suitilla 2k€ ja yksikin 10k potti vietiin 99 10 kickkerillä. Siis levottomia riskejä! Tai mikäs siinä jos on syntynyt platinalusikka jossa 40karaatia timangeja poikittain perseessä. Kaikki noista isoissa pöydissä pelaavista ei kumminkaan varmasti ole.

Jos et ole vielä PartyPokerin asiakas, niin nyt olisi seuraava diili tarjolla:

Saat $25 tai 20% bonusta ensimmäisen talletuksen päälle.
Tämä lisäksi saat 30 euroa bonusta heti kun olet pelannut 125 reikattua kättä missä tahansa limiitissä.
Minimitalletus Partylle on $50.

Lisätietoja: lord.post@gmail.com

Juu, kyllä se Party ois varmaan paras paikka aloittelijalle noin pelien tason perusteella. Tosin ulkoasu ei ainakaan mun silmää miellytä.

ps. Voisko joku moderaattori siirtää tän ketjun viestit tohon online-pokeriketjuun, kun kerran samasta asiasta on kai turha pitää kahta ketjua yllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom