Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luottokorttitalletukset
Meillä käy VISA ja Master Card. Bonuksena mainittakoon, että maksamme talletuskulusi.
Kaikki luottokorttitalletukset ja tapahtumat suoritetaan Cashier-palvelustamme suojatulla yhteydellä suoraan maksunkäsittelijän kanssa. Kun maksu hyväksytään, varat ovat pelitililläsi välittömästi.
Saapas sanoi:Mä oon muuten addiktoitunut www.parbet.com:in texas hold em'iin, on ihan jäätävän hyvä pokeripeli!
Se on sitä samaa mitä tulee subtv:ltä lauantai-iltaisin.
Krusifiksi sanoi:Yritin siirtää visalla rahaa pelitilille ja nyt pukkaa tällaista viestiä: Olet ylittänyt vahvistamattomien siirtojen määrän.
Ei siis onnistunut yksikään siirto, kortti on oma, voimassa, osaan käyttää korttia ja ostovaraa löytyy.
kas-vain sanoi:Ihan älyttömiä summia noi high rollerit voittaa 24h aikana. Esim. If_Dog_Rab, Too__Easy päivästä toiseen jätkät keikkuu 24h aikana eniten rahaa voittaneiden listoilla! Summat 20-30k euroa.... Siis yhdessä päivässä ja päivästä toiseen....huhhuh. Toisaalta kun katselee heidän peliään niin tuollaiset 5-10k potit on ihan normaalia.
zztop sanoi:itse siirrä nordean visa electronilla,mulla on maksujen yläkattona 500 euroa/kk
sen voi kyllä muuttaa pankissa,mutta ei vissiin verkkopankissa.
Joo pelailenhan minä, mutta 0,1/0,2 ja 0,25/0,5 pöydissä. Oppirahoja makselen vielä.:D Tehdäänpä ajatusleikki, että joku noista high rollereista pelaa vaikka 5pv/vk ja 45vk/v pokeria he jäisivät vaikka joka toinen viikko 20k€ voitolle niin se tekisi vuosiansioiksi 450 000€... Aivan älytöntä. Tuossa on kyllä pelaajilta kadonnut rahan arvon taju. Betsataan jollain Q6 off suitilla 2k€ ja yksikin 10k potti vietiin 99 10 kickkerillä. Siis levottomia riskejä! Tai mikäs siinä jos on syntynyt platinalusikka jossa 40karaatia timangeja poikittain perseessä. Kaikki noista isoissa pöydissä pelaavista ei kumminkaan varmasti ole.Teutori sanoi:Ovat ehkä harjoitelleetkin muutaman vuoden, pelaatko itse Pokerihuoneella?