Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
japa sanoi:Mistä moinen tieto? En itse huomannut ainakaan valion sivulta. Onhan valiolla jo vähälaktoosinen vaihto noille olemassa. Varmaankin laktoosittoman hinta on viellä 2* enemmän kuin vähälaktoosinen?
lej sanoi:Kaksi sanaa. Laktaasientsyymi ja apteekki!
Tuntuu, että enemmistö laktoosi-intolerantikoista ei ole noista kuullutkaan. Tai sitten ei ole kokeillut, kun "ei ne toimi kuiteskaan".
Voi tietysti olla, että kaikilla ei auta, mutta itse voin syödä melkein mitä vaan niiden kanssa, jos ei esim. HYLAa löydy. Asia voi olla eri tietysti, jos ei vatsa kestä edes Hyla-tuotteita.
Halo sanoi:Siis suurin osahan suomalaisista on ilmeisesti laktoosivammaisia, mutta enemmistö niin pienissä määrin, ettei sitä välttämättä edes huomaa. Itsekin oon alkanu epäilemään ettei noi maitotuotteen mulle sovi ihan 100%, mut niistä en kyllä luovu tai ala käyttämään mitään vähälaktoosisia... Muuthan siitä enemmän kärsii :lol2:
Siis meikä manne soitti sinne (valiolle) ja kysäsin asiasta ja mukava nainen sano et on tulossa laktoositon rahka SEKÄ raejuusto...kyllä kyllä :thumbs:japa sanoi:Mistä moinen tieto? En itse huomannut ainakaan valion sivulta. Onhan valiolla jo vähälaktoosinen vaihto noille olemassa. Varmaankin laktoosittoman hinta on viellä 2* enemmän kuin vähälaktoosinen?
lej sanoi:Kaksi sanaa. Laktaasientsyymi ja apteekki!
Tuntuu, että enemmistö laktoosi-intolerantikoista ei ole noista kuullutkaan. Tai sitten ei ole kokeillut, kun "ei ne toimi kuiteskaan".
Voi tietysti olla, että kaikilla ei auta, mutta itse voin syödä melkein mitä vaan niiden kanssa, jos ei esim. HYLAa löydy. Asia voi olla eri tietysti, jos ei vatsa kestä edes Hyla-tuotteita.