Mulla on magneetti jo varattuna huomiselle :D Tänään lääkäri. Molemmat siis yksityisen sektorin palveluita.
(Julkisella on lääkäri 3.6. ja muuta tietoa ei ole. Jos sieltä saisin lähetteen magneettiin (mikä ymmärtääkseni otetaan aina tämmöisen jälkeen) niin joutuisin luultavasti odottamaan ainakin elokuulle, koska odotusaika on noin kuukausi eikä siellä tapahdu heinäkuussa mitään, kun kaikki on lomalla eikä tilanne ole akuutti.)
Mutta tosiaan joo.. On niinku niin ihmeellinen, omituinen ja irrallinen olo ollut nämä viimeiset päivät. Epilepsiaepäilykin tuli aivan puun takaa. Olin just edellisellä viikolla selittänyt poliklinikan sairaanhoitajalle puhelimessa, että ei mulla mitään epilepsiaa ole, kun en ole ikinä päätäni satuttanut pahasti eikä suvussakaan ole, haluan vaan ajo-oikeuden takaisin. Juuri nyt ei ajo-oikeus edes kiinnosta, kunhan selviäisi, mikä tässä pääkopassa on vikana ja miksi.
Ray Lewis, mitä nyt olen lukenut näistä (ja olen lukenut aika paljon ja oikeista lähteistä enkä wikipediasta), että kaikki aivokasvaimet ovat niin yksilöllisiä, että on aika tapauskohtaista, miten hoidetaan eikä yleispätevää hoitomuotoa tunnu olevan. Leikkaus on ainakin
tämän lähteen mukaan hyvin yleinen hoitomuoto. Sitten on tämmöinen kattavampi
opas aivokasvaimista.
Minä nyt lähden siitä varovaisesta oletuksesta, että minulla ei ole aivokasvainta, mutta enää en uskalla olla varma mistään, kun ei sen pitänyt olla mitään epileptistäkään
Lähetteen vastaanottanut neurologikin määräsi varmuuden vuoksi eeg:n, vaikka (papereiden mukaan) oletti kyseessä olevan sydänperäinen tilapäinen häiriö.
Nojoo, kohta lääkäriin. Parin tunnin päästä olen vähän viisaampi!