Pohkeen sisäpuolen kipuilu luun vieressä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pimmi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikähän mahtaisi auttaa, kun sääret on alkaneet ilkeästi vihloa, varsinkin hyppiessä... Kipu tuntuu pohkeen sisäsivulla, luun vieressä, eniten ehkä keski- ja alaosassa. Ei siis kuitenkaa siinä säären etupuolella, missä penikkatautia yleensä. Kipu siis yleensä alkaa, kun ponnistaa hyppyjä korista pelatessa, eli lenkillä ei ole vaivannut. Hierominen tai painaminen sattuu aivan hemmetisti. Välillä kipu jää juilimaan liikkumisen jälkeenkin. Olen yrittänyt venytellä pohkeita, mutta mitenkä muka saa säären sisäsivua venytettyä? Onkohan kyse rasitusvammasta vai mistä? Huonoista kengistä? Pitäisi ostaa kunnon koriskengät, nyt mennää skeittikengillä tms...

pimmi: -Kyllä se "penikka" tuntuu siinä pohkeen sisäsivulla sääriluun vierellä, kuten myös rasitusmurtuman ensioireet. Oletko kokeillut pohkeiden venyttelyä jalka koukussa, jolloin se venyttely kohdistuu sinne syvempään pohjelihakseen.

Jos ei malta taukoa pitää, niin kannattaa ainakin urheilun jälkeen hautoa jäällä sitä kipualuetta ja kuten itsekkin sanoit, ostaa hyvät kengät.

Aijaaaa, oon aina ajatellut, että penikka on siinä säären etuosassa... Joskus tuli tosiaan kovat kivut siihen lenkkeillessä, mutta loppui uusilla lenkkareilla! Olen venytellyt myös jalka koukussa, toinen polvi maassa ja venytettävän jalan päälle nojaten sekä seinää vasten koukussa. Mietinkin, että kohdistuuko kyseiset venytykset siihen kohtaan. Pitää siis jatkaa. Ja pakko kai se on kaivaa jostain rahat kunnon koriskenkiin, ehkä se tepsisi tässäkin tapauksessa!

Aijaaaa, oon aina ajatellut, että penikka on siinä säären etuosassa... Joskus tuli tosiaan kovat kivut siihen lenkkeillessä, mutta loppui uusilla lenkkareilla! Olen venytellyt myös jalka koukussa, toinen polvi maassa ja venytettävän jalan päälle nojaten sekä seinää vasten koukussa. Mietinkin, että kohdistuuko kyseiset venytykset siihen kohtaan. Pitää siis jatkaa. Ja pakko kai se on kaivaa jostain rahat kunnon koriskenkiin, ehkä se tepsisi tässäkin tapauksessa!

Oot varmaan jo lukenutkin?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=36133

Back
Ylös Bottom