Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisaalta on hyväkin, että liitto valitsee ketä lähettää, näin pysyy hyvä taso kisaajissa, jotka edustavat ulkomailla..Ja käsittääkseni liitto maksaa tällöin myös matkat.. Toisaalta kyllä hieman harmi, että osa halukkaista jääpi rannalle.. Toivoisin kyllä, että etenkin BF tyttöjä lähetettäs enemmän noihin kevään pohjoismaiden amatööri gpehin. Toki en tiedä, onko kisaajilta ollut kiinnostusta.. off topicina pitää mainita, että voi daami mulla on paras avatari, mitä pakkiksen historiassa on koskaan nähty :D
Annie Stark sanoi:off topicina pitää mainita, että voi daami mulla on paras avatari, mitä pakkiksen historiassa on koskaan nähty :D
Annie Stark sanoi:OkToisaalta on hyväkin, että liitto valitsee ketä lähettää, näin pysyy hyvä taso kisaajissa, jotka edustavat ulkomailla..Ja käsittääkseni liitto maksaa tällöin myös matkat.. Toisaalta kyllä hieman harmi, että osa halukkaista jääpi rannalle.. Toivoisin kyllä, että etenkin BF tyttöjä lähetettäs enemmän noihin kevään pohjoismaiden amatööri gpehin. Toki en tiedä, onko kisaajilta ollut kiinnostusta.. off topicina pitää mainita, että voi daami mulla on paras avatari, mitä pakkiksen historiassa on koskaan nähty :D
Harmi vaan näin katsojan kannalta, että pohjoismaiden kansalliset mestaruuskisat on kaikki samana viikonloppuna.
Asiaa, meitsin ottamat kuvatAnnie Stark sanoi:Treningsforum.no saitilla Bjørgulf Hansenin haastattelu. Haastattelun löydät täältä.