Pohjoismaiden Bodyuutiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
No niin Linda fanit. Nyt se sitten tulee! Nimittäin kaikkien ihannoiman BF kisaajan/mallin Linda Fodorin nettisivut ovat nyt auki! Vilmis nauti! Osoitteessa:

http://www.lindafodor.com

Tämän linkkivinkin tarjosi body.se foorumilla M Egelstig:thumbs:
Kuva: lennartbergstom.dk
DSC_0934.jpg

Vuoden 2002 Kike Elomaa Fitness Classic oli legendaarinen kisa jo sekin takia, että line upissa oli tyttöjä niin ettei lavalle meinannut mahtua! Nyt Ruotsin BODY lehti laittoi tänään tonne saitilleen takaisin nuo filminpätkät kisoista! Oli Ruotsin pojat tuolloin muuten ihan paikan päällä kuvaamassa kisaa. Katsokaapas filmipätkät täältä :

http://www.body.se/content/profiler/artikel.asp?CID=522

uusi jäsen

olen tänään tullut jäseneksi Pakkotoisto sivuille,en vielä tiedä miten tämä systeemi toimii?????????? Treenaus terveisiä muille jäsenille Reijo Kivioja

Reijo Kivioja sanoi:
olen tänään tullut jäseneksi Pakkotoisto sivuille,en vielä tiedä miten tämä systeemi toimii?????????? Treenaus terveisiä muille jäsenille Reijo Kivioja

No postitat vaan pirunmoista vauhtia ja koostat laadukkaita viestejä=). Tervetuloa vain:).

Reijo Kivioja sanoi:

Pakko heti kysyä että oletko sama Kivioja joka joskus 70-80 luvulla kilpailit Reikun kanssa. Itse bodaus lehdestä edellisten herrojen edesottamuksista.

Reijo Kivioja

Reijo Kivioja sanoi:

Jos tämä Reijo... niin tiedoksi mikä miehiä:

1981
European Amateur Championships - IFBB, LightWeight, 3rd
World Amateur Championships - IFBB, LightWeight, 9th

1982
European Amateur Championships - IFBB, LightWeight, 4th
World Amateur Championships - IFBB, LightWeight, 5th

1983
European Amateur Championships - IFBB, LightWeight, 2nd
World Amateur Championships - IFBB, LightWeight, 6th

Aikoinaan ylivoimainen SM-kilpailija sarjassa alle 70 kiloa.
Tervetuloa kirjoittelemaan Pakkotoistolle.

Reijo Kivioja sanoi:

Jipiii... kadonnut legenda on tullut jäseneksi. Odotan innolla sinun juttujasi.:worship:

Kadonnut Veterani

Hei BOOGIE piti mennä peilin eteen katsoon olenko kadonnut,kyllä lihaksia on hävinnyt vuosien varella .Paino 68kg fitness kunto,kyllä minä seuraan paljon body tapahtumia,olin katsomassa kultuuritalolla kisoja viimevuonna missä sinäkin olit mukana!Tarkoitus tulla tänä vuonna myös,vieläkö sinä kilpailet? Minä treenaan erittäin paljon olen vaihtanut lajia,maastojuoksu????Juoksu treenejä on 40-50km viikko saliteenejä 3viikossa tulokset paranee se on kiva. Kehonrakennuksesta on paljon hyötya juoksutreenissä,oikeestaan sama asia.Miten sielä Suomessa on olla Kehonrakentaja????Minun aikana se oli positiivista,olen kyllä asunut Ruotsissa vuodesta 1979,mutta 80luvulla kiertelin paljon suomessa.Ter.Reijo

Mäkin muistan vanhoista Atlas-lehdistä Reijo Kiviojan, tosin en mä sitä lehtee vielä silloin lukenut;)
Tervetuloa palstalle!

Kerro Reijo toki treeneistäsi jne. Aloita vaikka uusi threadi sitä varten. Vanhojen alan hemmojen jutut kiinnostaa aina. Respektiä!

Reijo Kivioja sanoi:
Hei BOOGIE piti mennä peilin eteen katsoon olenko kadonnut,kyllä lihaksia on hävinnyt vuosien varella .Paino 68kg fitness kunto,kyllä minä seuraan paljon body tapahtumia,olin katsomassa kultuuritalolla kisoja viimevuonna missä sinäkin olit mukana!Tarkoitus tulla tänä vuonna myös,vieläkö sinä kilpailet? Minä treenaan erittäin paljon olen vaihtanut lajia,maastojuoksu????Juoksu treenejä on 40-50km viikko saliteenejä 3viikossa tulokset paranee se on kiva. Kehonrakennuksesta on paljon hyötya juoksutreenissä,oikeestaan sama asia.Miten sielä Suomessa on olla Kehonrakentaja????Minun aikana se oli positiivista,olen kyllä asunut Ruotsissa vuodesta 1979,mutta 80luvulla kiertelin paljon suomessa.Ter.Reijo

Suomessa bodarina on olla pelkkä vitsi. Täällä samat naamat kilpailee vuodesta toiseen keskenään heh heh... Eikä uskalleta lähtee ulkomaille kilpailemaan, kun IFBB ei laita ketään douping pelon takia. Minulla ei ole enään mitään saavutettavaa Suomessa siksi liityin NABBA liittoon.

Mitäs tässä onkaan tapahtunut...

* IFBB FIGURE PRO Carina Isaksson jätti pro uran taakseen ja siirtyy takaisin amatöörilavoille!
* Pohjoismainen amatööri gp kiertue lähenee alkuaan. Rumban aloittaa Helsingin BFC ja viikko sen jälkeen kisataan jo Tanskan Ringstedissä Loaded Cupin merkeissä. Katso lisää kisoista http://www.loadedcup.dk Guest posereina Markus Ruhl, Pia Marlen Johsen, Helle Nilsen ja Mario Rieger!
* Ruotsin figure prot Pauline Nordin ja Anna Larsson kisasivat San Fransiscon kisassa. Anna jäi ensimmäisenä finaalin ulkopuolelle ollessaan viides, Pauline teki hienon debyytin ja oli kisan kymmenes.
* Ruotsin BODY lehden uusin numero ilmeistyi tänään! Presspytt osiosta poimittua
-> Ruotsin uusin naiskeho pro Irene Andresen tekee pro debyytin 22-23 syyskuuta Atlantic cityssä. Irene lähtee kisaan kovin tavoittein, tähtäimessä Ms Olympia paikka!
-> Meillekkin GASP mallina tutuksi tullut Binanis Becovic kokeilee siipiään ensimmäistä kertaa ulkomailla, ja kuukauden päästä hän osallistuu USA ssa Orange County Muscle Classic NPC kilpailuun.
-> Kehopersoona Henrik Sjöberg ja Suomessakin PM kisoissa viime keväänä jyllännyt pitkän sarjan voittaja Christel Hansson pamauttivat naimisiin. Onnea!

Tuonne Boogien trediin jo pistinkin linkkiä, mutta tässä niille jotka eivät sitä huomanneet! Eli Body.se sivuilla filminpätkää vuoden 2002 luciapokalen tapahtumasta! Kivoja pätkiä mm. Boogien ja Minna Pajulahden guest pousingit. Ihanaa katella näin reilut 3 vuotta taaksepäin, pikkasen tyypit kehittyny ja muuttunut! Esim nykyinen bf kisaaja Pia Jansson nakkelee tuossa vielä kehoposeerauksia... Tässä teille perjantai iltapäiväviihdettä lihojen merkeissä:

http://www.body.se/content/profiler/artikel.asp?CID=605

Kiitos Annukalle kun jaksat päivitellä aina tänne näitä. :haart: Oisin ihan pihalla pohjoismaiden touhuista ilman sua, kun en noita skandinaavikieliä ymmärrä!

Back
Ylös Bottom