GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pohjaväri ja solarium

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt vissiin pari viikkoa tullu käytyä toi 2krt/vko mullakin. Wolfin solkku tuntuu ihan toimivalta, tosin en mäkään sitä miksikään poikkeuksellisen tehokkaaks sanois - en oo ite ainakaan siinä kertaakaan saanut edes mitään punoitusta aikaseks (tosin vaan parempi niin). Tosin on mulle kyllä yksi toinenkin Zannazin lisäksi väittänyt Wolfin solkkua kotisalinsa vastaavaa tehokkaammaksi.

Siinä Näsilinnankadulla olevassa itsepalvelusolariumissa on tullut kans joskus käytyä. Siellä olen kerran onnistunut poskipääni kevyesti käräyttämään, yhdessä solkussa kun on niin voimakkaat kasvotehostimet (joita oli tietty pakko pitää koko ajan päällä, lopputuloksen maksimoimiseksi :nolo: ).

Muistatko Emma minkä hintainen se itsepalvelusolarium on?

Faidra sanoi:
Muistatko Emma minkä hintainen se itsepalvelusolarium on?
Ei pysty muistaan :( Kolikoilla kuitenkin pelittää, eikä pärjää hintavertailussa Wolfille, mutta kiireessä oon tuonne joskus aikoinaan eksyny.

jos en ihan väärin muista ni 6egeä on se itsepalvelumesta. mun mielestä aika kallis... gogolla maksaa muistaakseni 5 egeä ja just uusittu lamput, eilen myyntineuvottelija kehaisi...

Nostetaanpa tää tredi esille näin kisojen lähestyessä. Kisavärejä olen tilaamassa ja mietityttää toi määrä miten monta purkkia kannattaa tilata. Moneenko kerrokseen yksi purkki riittää?

Kahdella purkilla pitäisi pärjätä, riippuu tietysty kuinka paljon sitä läträä kylppärin lattialle... Jos epäilyttää niin tilaa varmuudeksi kolme purkkia, selviät niillä varmasti karsinnat/katsastukset ja pääkisan.

Mulla oli aikoinaan kaksi purkkia, ja toiseen taisi jäädä melkein puolet jäljelle. Kahteen otteeseen värjättiin, ilman mitään solkkupohjia. Karsintoihin vähän vähemmän väriä ja pääkisaan kuusi kerrosta (suihkut tietysti välissä). Olin kyllä tosi musta :)

Kuva on "hieman" huonolaatuinen mutta eiköhän siitä saa käsityksen kuinka tumma tuo väri oikeasti on. Lavalla näytti kyllä hyvältä.

Viimeksi muokattu:
mulla olisi kiljoona kysymystä solariumista ihan siitä syystä, etten ole koskaan sellaisessa ollut. nyt pitäisi kisojen vuoksi uskaltautua arkkuun makaamaan.

ekana tulee mieleen, mitä "vaatetusta" sinne laitetaan päälle ja pitääkö/kannattaako ihoa rasvata sitä ennen? ts. onko fitnesskisaajan parasta mennä solkkuun alasti, stringit jalassa, bikinit päällä tms. ja onko jonkun after sunin käytöstä hyötyä vai haittaa? kuinka kauan solkussa pitäisi kerrallaan olla? olin 1,5 kuukautta sitten reilun viikon floridassa ja edelleen on rusketusta sen jäljiltä, joten ihan valkoinen en ole enkä usko, että ihan vartissa vielä kärtsäisin ihoani. onko mitään väliä käytänkö 10 kerran kortin kerta viikossa periaatteella vai pitäisikö käydä viiden kisaa edeltävän viikon aikana 2 x vko?

oli mulla muitakin kysymyksiä, mutten muista enää :D .

mulla olisi kiljoona kysymystä solariumista ihan siitä syystä, etten ole koskaan sellaisessa ollut. nyt pitäisi kisojen vuoksi uskaltautua arkkuun makaamaan.

ekana tulee mieleen, mitä "vaatetusta" sinne laitetaan päälle ja pitääkö/kannattaako ihoa rasvata sitä ennen? ts. onko fitnesskisaajan parasta mennä solkkuun alasti, stringit jalassa, bikinit päällä tms. ja onko jonkun after sunin käytöstä hyötyä vai haittaa? kuinka kauan solkussa pitäisi kerrallaan olla? olin 1,5 kuukautta sitten reilun viikon floridassa ja edelleen on rusketusta sen jäljiltä, joten ihan valkoinen en ole enkä usko, että ihan vartissa vielä kärtsäisin ihoani. onko mitään väliä käytänkö 10 kerran kortin kerta viikossa periaatteella vai pitäisikö käydä viiden kisaa edeltävän viikon aikana 2 x vko?

oli mulla muitakin kysymyksiä, mutten muista enää :D .

En tiedä muista, mutta itse käyn jo nytten solkussa kun on niin ihanaa rentoutusta. Eli itse käyn ihan nakuna, ettei tule turhia rajoja. Sitten välillä olen myös vatsallani, että vältyn mm. selkään ja peffaan tulevista valkoisista laikuista.

After sunia en ole käyttänyt, mutta normaalit rasvaukset toki. Käyntitiheys riippuu varmaan paljon sun omasta pigmentistä, eli jos helposti rusketut/muuten hyvä pohjaväri niin ei varmaan tarvii käydä niin usein, itse käyn nyt kerran viikossa ja varmaan lopussa 2krt/vko.

Onko ylipäätään ihan pakko käydä solariumissa jos mielii lavalle lavakuntoisena? Eikö hommaa pysty hoitamaan pelkällä pro tanilla? Täällä on yksi tosu herkkä ihoinen ja syöpäkammoinen punttimimmi..:nolo:

Onko ylipäätään ihan pakko käydä solariumissa jos mielii lavalle lavakuntoisena? Eikö hommaa pysty hoitamaan pelkällä pro tanilla? Täällä on yksi tosu herkkä ihoinen ja syöpäkammoinen punttimimmi..:nolo:

Et ole ainut kammoinen :D Ja eipä kiehdo ihon ennenaikainen vanheneminenkaan.

Pystyy hoitamaan pelkällä pro tanilla, vaatii vaan enemmän kerroksia. Eli ainetta täytyy läträtä iholle enemmän.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nostanpa tätä, jos joku ehtisi vastailla... Kysymyksiä siis väreistä. Nyt kun DreamTan on sallittua tavaraa, kannattaako käyttää pelkästään sitä? Jostain tuolta luin että Protania+DreamTania vois yhdistää(?) Mikä idea siinä? Faidra jossain mainitsi muistaakseni käyttäneensä jotain toista väriä EliteTan tms.? Mihin sen rusketusteho perustuu? Suht kuivaihoisena mietin, olisiko DreamTan se paras vaihtoehto, tasaisen lopputuloksen kannalta? Aikooko moni käyttää edelleen Protania?
(kysymys tulva.... :rolleyes:)

Nostanpa tätä, jos joku ehtisi vastailla... Kysymyksiä siis väreistä. Nyt kun DreamTan on sallittua tavaraa, kannattaako käyttää pelkästään sitä? Jostain tuolta luin että Protania+DreamTania vois yhdistää(?) Mikä idea siinä? Faidra jossain mainitsi muistaakseni käyttäneensä jotain toista väriä EliteTan tms.? Mihin sen rusketusteho perustuu? Suht kuivaihoisena mietin, olisiko DreamTan se paras vaihtoehto, tasaisen lopputuloksen kannalta? Aikooko moni käyttää edelleen Protania?
(kysymys tulva.... :rolleyes:)

Kun kerran Dream Tania saa käyttää, niin eikun sillä vaan sitten. Ei tarvi löträillä ja kuivatella monia kertoja. Tosin jos Dream Tan ei ole entuudestaan tuttu, niin sen käyttöä kannattaa harjoitella. Pieniä läiskiä roiskii pienelle etäisyydelle toisistaan, ja taputtelemalla sitten levittelee tasaiseksi. Liian paksulti sitä ei kannata laittaa, antaa vaan turhaan liian pehmeän vaikutelman.

Ja se toimii tosiaan ihan vitivalkoiseenkin ihoon, eli ei tarvi mitään pohjavärejä edes ottaa solariumissa.

kiitti vilmikselle vastauksesta. Täytynee harjoitella sitä levitystä etukäteen.

Onkohan kellään tietoa psoriasis-ihon värjäämisestä? (Onko kellään ylipäätään psoriasista, jotka menevät kisaamaan???) Miten kuivat/ärtyneet läiskät saa mahdollisimman näkymättömiin? Kumpi parempi kys. iholle, ProTan vai DreamTan?

Onkohan kellään tietoa psoriasis-ihon värjäämisestä? (Onko kellään ylipäätään psoriasista, jotka menevät kisaamaan???) Miten kuivat/ärtyneet läiskät saa mahdollisimman näkymättömiin? Kumpi parempi kys. iholle, ProTan vai DreamTan?
Dream Tan on ehdottomasti parempi tuossakin tapauksessa. ProTan imeytyy niihin kuivempiin läikkiin, jotka sitten tulevat tummemmiksi kuin muu iho, ja joillakin ProTan myös kuivattaa ihoa entisestään.

DreamTan geelimäinen ja sen ei tarvitse olla iholla kuin vaan kisapäivänä. ProTanin kanssa läträilythän aloitetaan yleensä jo kolmekin päivää ennen h-hetkeä.

kiitos vastauksesta! täytyykin varmaan tilata pullo ja testata, miten käyttäytyy iholla. Voi olla että on silti järkyn näköset läiskät jos ne viel kisastressistä ärtyy ja jos ihoa ei saa kosteutettua tarpeeksi ennen värin levitystä... Voiko olla mahdollista, että täysin valkoisen ihon saa nätin väriseksi, montakohan kerrosta väriä pitää laittaa????? iik:/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom