Pohjallisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Samet
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Eli siis tapaus on tämä. Aina kun käyn luistelemassa on ensimmäisen tunnin ajan jalkaholvi aivan sairaan kipeänä. Luulen tämän johtuvan minun korkeasta jalkaholvestani. Onko tähän apuun saatavilla apteekista pohjallisia tai jotakin? Muuten ei ole tämä korkea jalkaholvi minua vaivannut paitsi luistelussa.

Fysioterapeutit tekee hyviä pohjallisia,jotka auttavat tuontapaisiin vaivoihin.
E: ja kannattaa hankkia yksityiseltä,jos haluat kunnon pohjalliset. :jahas:

Urheiluliikkeistä omaan jalkaasi muotoillut pohjalliset 40-50€. Jos vain korkea holvikaari ( niinkuin mulla ) niin jeesaa ihan tarpeeksi hyvin.
Lääkärin kautta fysioterapeutille on sit kalliimpaa - 200€ varmaan vähintään yhteensä.

Itsellä on myös semmoiset fyssarilla muotoillut ja ne makso 180€.( + Ortopedi 70€ ) Missään nimessä ne ei niin paljon paremmat kuin hinta antaisi ymmärtää.

Harrastan jääkiekkoa ja huomaan itsekkin välillä tuon. Harjoitukset 4 kertaa viikossa (Riippuu viikosta).
Jos on harjoituksista lomaa, esim joku viikko ja kun menen uudestaan jäille ja pistän luistimet jalkaan, niin on jalkapohja aivan saat*nan kipeä. Luulisin, että jalka muotoutuu hieman uudestaan, koska minulla on todella pieni kaari, lättäjalka. Voi olla sinulla, jos on todella kirkea kaari, niin se muotoutuu aina siihen luistimen pohjalliseen. Olisi hyvä olla samat pohjalliset niin kengissä kuin luistimissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom