Niimpä, olihan uutinen tuo AF kisan lopettaminen..!
Kyllä ihmetyttää itseänikin kovasti tuollainen päätös, mikä ihmeen järki tuossa on??
Itse tuli oltua kisaamassa tänä vuonna ko. lajissa Expossa, ja SM-Hopea tarttui saaliiksi, ja alustavat suunnitelmat oli kisata uudestaan varmaankin samassa lajissa 2015, mutta mietitään nyt vaikka rc auto kilpailuja sitten..
Itse kisahan oli siinäkin mielessä "hauska", että MISSÄÄN ei ole ollut kuvia kisasta, saati videota, ja esim. Bodyn sivuilla ( saatikka nyt lehdessä) ei ole sanallakaan mainittu koko kisasta missään! Tuli todellakin sellainen fiilis, että maksakaa kisalisenssi, ja käykää nyt siellä lavalla kääntymässä, "oikeat" kisat on sitten eri aikaa eri lavalla, jossa on oikein kuvaajiakin, ja yleisöä paikalla jne..
Meidän kisan alkamis aikahan oli 9:00, tasan samaan aikaan kuin ovet aukesi, joten ei varmaan kaikki halukkaan edes kerinneet näkemään fysiikkavertailua ( joka oli heti ysin jälkeen ekana).
Sitten vielä luki tuossa sekin, että ei ole suosittua oikein missään? Ruotsissa etenkin line upissa seisoo parikymmentä häiskää jotka on tikissä, eikö siis ole yhtään suosittua, paljonkohan pitäisi olla kisaajia, sata?
Henkilökohtaisesti tuota katsoisin PALJON mieluummin kuin pelkkää pullistelua, mielenkiintoista olisi varmaan myös katsojan ominaisuudessa nähdä kun leuat ja dipit vedetään tappiin saakka, souti on ehkä tylsää katottavaa, mutta helevetin kovaa hommaa, tänä vuonna esim. tommi souti 1000m aikaan 2:58, jolla oltaisiin soutajien mm top 3 sakissa!
Ja kyllä itse ainakin suht ookoo kunnossa siellä olin, ja dieettiä oli 29 viikkoa, ja treenivuosiakin monta.
Melkosen pettynyt olen tuollaseen päätökseen, pitää varmaan rueta treenaa bikini kisaan..
E: vaikeeta se on tosiaan katsojia saada uudelle lajille, jos ei missään viitsitä kirjoittaa esim. koko kisasta mitään,eikä kukaan ota yhtään kuvaa, omasta FB sivultani löytyy edes pari!