Plussalla vaan treenipäivinä?

Eli pitäsikö minun olla plussalla vain punttipäivinä ja syöda sitten vähemmän eli kulutukseni verran niinä päivinä kun teen aerobistatreeniä välttääkseni liikaa läskin kertymistä kun lihasta yritetään saada? Vai kasvaako lihas nimenomaan lepopäivinä? Kertokaas millaisia havaintoja olette tehneet...:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Treenissä annetaan ärsyke ja lihas kasvaa levossa. Näin suppeasti kerrottuna. Itse nauttisin ravinnon tasaisesti pitkin päivää sekä joka päivänä. Eli ei miinus päiviä/plus päiviä erikseen. Elimistö tarvitsee tasaisesti ravintoaineita kasvattaakseen lihaksia. Läskiltä vältyt, kun et mässäile liikoja. Kohtuu kaikessa. Kyllä se lihas kasvaa +200Kkalorillakin ja itsellä se kasvaaa helvetin hyvin myös +-0kaloreilla.

eknab sanoi:
Taitaa tämäkin olla niitä toinen äidistä ja toinen tyttärestä juttuja...
Toiset puhuvat lepoäivinä vähemmistä hiilareista. Kehen sitten on uskominen?

No niitä hiilareita tarvii vähemmän, koska kokonaiskulutus on pienempää lepopäivänä verrattuna treenipäivään. Jos yrittää bulkkailla hieman lihasta, niin joka päivä kannattaa ottaa plussakaloreilla.

loosah sanoi:
Kyllä se lihas kasvaa +200Kkalorillakin ja itsellä se kasvaaa helvetin hyvin myös +-0kaloreilla.
Joka ikisellä se lihas kasvaa +-0 kaloreilla. Käytännössä kumminkin toi taso on mahdoton saavuttaa. Kulutus muuttuu päivittäin, etkä voi tarkkaan tietää miten paljon kulutat. Siksi olisi järkevää syödä aina vielä vähän enemmän kuin mitä luulet kulutuksen olevan, jotta ollaan varmasti plussalla.

Hynkkä sanoi:
No niitä hiilareita tarvii vähemmän, koska kokonaiskulutus on pienempää lepopäivänä verrattuna treenipäivään. Jos yrittää bulkkailla hieman lihasta, niin joka päivä kannattaa ottaa plussakaloreilla.

Toimii ainaki itellä. Reenipäivinä käryää salilla kaloreita huomattavassti enemmän kuin normipäivänä kotonurkissa. Lepopäivien prodedrinkit otan ruoan kanssa ilman dextroa/maltoa. Hiilareita saa ruoastakin. Bulkkikaudella mulla oli vain yksi prodesekoitus ämpärissä, puolet ja puolet prodea ja hiilareita. Nyt oon jättäny hiilarit veke kaikista paitsi reeniä edeltävästä paukusta ja palkkarista. Ainakin läskistyminen on pysähtynyt vaikka tulokset nouseekin.

Suositut

Back
Ylös Bottom