pleikkarille kamppailupelejä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
Onko pleikkarille olemassa jotain "tavallisia" kamppailupelejä..esim. shooto, mma tai vastaavia noiden vähän liioiteltujen tekkenien lisäks?

tai suositelkaa jotain kunnon mätkimispelejä..uusia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen aina tykännyt mätkintäpeleistä, Yie Ar Kung Fusta ja Way of The Exploding Fististä lähtien :rock:

Ainakin tämmöisiä löytyy PS2:lle:

-Tekkenit (Tekken Tag Tournament, Tekken 4, Tekken 5 joka sisältää vielä bonuksena Tekken 1, 2, 3). Ei ole realistista, esim. nyrkkeileviä karhuja ja kenguruita löytyy sekä tultasyökseviä lohikäärmeitä ja robotteja. Kuitenkin omaan makuun sopivia. Hankinkin juuri eilen Tekken 5:sen, joten en osaa vielä sitä arvostella sen kummemmin.

-Mortal Kombatit. Ei sovi minulle, kauhean verisiä liikkeitä joissa revitään sydämet rinnasta ja verta lentää litratolkulla. Siis väkivalta on sinänsä näissä peleissä OK, mutta Mortal Kombateissa on menty jo yököttävän rajan yli. Muutenkin tuntuma on jotenkin huono pelatessa, nappeja rämpyttämällä pärjää turhan hyvin.

-Virtua Fighter 4 Evolution. Tämä on ehkä se realistisin mätkintäpeli PS2:lle, koska mukana ei ole mitään tulipallon heittoja eikä yliluonnollisia taistelijoita. No eihän peli tietenkään täysin realistinen ole, kun pienet tytöt heittää isoja miehiä helposti ja ukot hyppii liian korkeita hyppyjä yms. Vaikka mukana on judoonkin erikoistunut hahmo niin mitään mattopainia ei sinänsä ole. Ei taida olla missään beat em up pelissä...

-Soul Calibur. Tässä on mukana aseet, esim. katanat, nunchakut tai "Wolverine" kynnet. Ehkä liian nopeatempoista taistelua minulle (tai sitten en vaan osaa). Ei ole tämäkään realistista, mutta aseet tekee tästä erilaisen kuin muista mätkinnöistä.

Fight Night tappelupelit. En ole ikinä pelannut mutta nehän on realistisia.

Pleikkarille olis saaniissa vanha kunnon DOA2 (Dead Or Alive) platinumhyllystä halvalla, ihan pirun hauskaa vääntöä varsinkin kaveriporukassa. Tais olla mun eka ps2 peli sillon joskus kauna sitte ja vieläki tulee joskus pelattua

Google on aika ystävällinen tiedon antaja jos sitä käyttää.. Onhan noita "realistisia" kamppailu pelejä ps2:lle paljonkin (en tiedä onko suomessa kaikki julkaistu) Yhtään en peliä en ole pelannut joten en voi sanoa onko ne hyviä vai ei.Tässä muutama: UFC: throwdown, UFC: sudden impact, UFC: tapout 2 jne, Pride FC, Pride GP 2003, K-1: world grand prix ja K-1 : world max. Tossa on ainakin muutama. ;)

Back
Ylös Bottom