42" LG 2000? (12000mk)
37" Pana 4000? (24000mk)
Tottakai tuplasti enemmän maksavan ja 5-tuumaa pienemmän olettaisi olevan parempi.
kyllähän ferrarikin on parempi kuin lada mutta niin on hintakin.
Mutta muuten kyllä varmaan totta että tuskin toi LG:n plasma jollekkin pioneerin plasmalle pärjää, Pionerin paras taitaakin olla jotain 6000?.
En tiedä miten Plasmoissa on mutta esm Thomsom ja muut halpis merkit käyttävät esm Panasonicin ja Philipsin putkia. Välillä se merkkikin maksaa, mutta noissa halpiksissa on yleensä paska kaukosäädin ja huonompi käyttömukavuus.
Itse ostin juuri todella halvalla 28" laajakuvan väliaikaisesti kunnes plasmojen hinnoissa alkaa olemaan jotain järkeä.. en viitsi enään laadukkaaseen "normaali" kuvaputkeen panostaa mitään vaan seuraavaks kun laitan enemmän rahaa on sitten kun litteät ovat halvempia.
Eli plasmaan ei mun mielestä kannata vielä sijoittaa paljon rahaa, ainakaan 4000?:tä, tekniikka kummiskin ei vielä ole lähellekkään huippua ja hinnassa reippaasti ilmaa, nytten on tämmönen siirtymä vaihde mun mielestä missä ei kumpaakan kannata oikeen laittaa paljon rahaa kiinni vaan odottaa vielä hetki.