Pläjäys Tom Platzia!

Kyllä täytyy sanoa että Platz toi kireyden tuohon aikaan aivan uudella tasolle ja jalkojen koon, näitä ei sitten siihen aikaan varmasti niin paljon arvostettu? Minun yksi suosikeistani ja menestyneimpiä kehonrakentajia silti, olisihan sitä hänelle Olympia voittoa toivonut, mutta minkäs tekee tässä vaiheessa :)

"In 1993, I was just playing around with heavy weights. What we'd (him and Fred Hatfield) do is put over a grand* on the bar, take it off the rack and just hold it for a count of ten or twenty. It's a great idea, but my spine couldn't handle it."

Jes, eli tämähän mun pitikin laittaa kun muistin. Platz tuossa tosiaan sanoo -93 leikitelleensä Hatfieldin kanssa vähän isommilla painoilla ottamalla ne niskaan ja vain seisoskelemalla siinä sitten jonkin aikaa.

grand = tonni = 455 kg, eli yli tonnin edestä paunoja vois mennä jo lähemmäs viittäsataa kiloa? Heh, melkoista touhua, vaikka kuten sanoikin niin eipä selkä oikein tykännyt.

IMO Kapeet hartiat, pienet kädet, todella leveä keskivartalo ja ylisuuret jalat ylävartaloon verrattuna kuitenkin aiheutti sen ettei koskaan Olympiaa voittanut, eikä olisi sitä minusta ansainnutkaan.

Ylävartalon olisi pitänyt olla isompi ja mallikkaampi, jalat on kyllä yhdet kovimmista kautta aikojen.

edit. aika jännää että Plazilla oli nuorempana tuossa kapeampi keskivartalo edestä...tästähän voisi vetää johtopäätöksen että kovat kyykyt todella leventävät keskivartaloa edestä katsottuna?

Ääh JWO, sä et vaan ite jaksa kyykätä, ni haukut Tomppaa..

Kyllä täytyy sanoa että Platz toi kireyden tuohon aikaan aivan uudella tasolle ja jalkojen koon, näitä ei sitten siihen aikaan varmasti niin paljon arvostettu? Minun yksi suosikeistani ja menestyneimpiä kehonrakentajia silti, olisihan sitä hänelle Olympia voittoa toivonut, mutta minkäs tekee tässä vaiheessa :)
Mun mielestä ei tuonut mitään muuta kuin liian suuret jalat yläkroppaan verrattuna. Tompan ei olisikaan ikinä kuulunut olympiaa voittaa, mutta muuten sijoituksista voi olla montaa mieltä. Siinä olen samaa mieltä monen kanssa, että muutaman kerran jätettiin ehkä liian huonoille sijoituksille.

attachment.php

Tää kuva kyllä ihmetyttää vieläkin :hyper: Miten kahella huipulla voi olla noin eri tasoset kintut? :eek:

Tsiisas, se mua hämää, että millä se Platz sai nuo reisilähentäjänsä runtattua eteen tolleen, että näyttää niinku sillä roikkus shortseista jättimäiset, aika hyvässä pumpissa olevat häpyhuulet?

Onkohan sekin jotain menneisyyden poseerauskujeita, ja nykyjään ei reisiä näytellä tolleen.

1981

Liitteet

• TomPlatz-1981-1.webp
    TomPlatz-1981-1.webp
    23,6 KB · Katsottu: 448
  • TomPlatz-1981-2.webp
    TomPlatz-1981-2.webp
    24,4 KB · Katsottu: 489
  • TomPlatz-1981-3.webp
    TomPlatz-1981-3.webp
    28,5 KB · Katsottu: 473
Platz fanien kannattaa väijyä vuonna 1980 tehty Total rebuild - The way to Mr. Olympia 1980. Platz kertoilee juttuja ja kuvataan vähä hänen treeniä. Loisto pätkä:rock:

Back
Ylös Bottom