PK-seudulta kuntoilukaveria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinka78
  • Aloitettu Aloitettu
Jee, täällä on siis kontulalaisiakin:). Aloin olla jo huolissani!
Minut tunnistaa vielä helpommin.Aina punaiset pierupökät ja punaiset silmälasit.
Ja tietenkin se naama on myös punainen...
Jääkö muuten epäselväksi mikä on mun lempiväri:)
Voi kauheeta..

Jees, hyvältä kuulostaa miitti!

Olen itsekin vailla (rinta)treenikaveria, eikä mitään edistystä tule sillä osastolla tapahtumaan, jos en saa jotakuta spottaamaan ja innostamaan. Viimeksi, kun kunnon kundi spottasi, sain nostettua odottamastani 0-1 toistosta 4 toistoon... Ehkä miitistä löytyisi joku, joka treenaa samalla salilla ja samoihin aikoihin... (Kumpulan liikuntakeskuksessa iltaisin) ;)

Minkämoinen paikka toi kumpulan liikuntakeskus on? Ootko edelleen reenikaveria vailla? :)

Kumpula on tosi hyvä paikka. Suht koht uusi, porukka tavallista eli opiskelijoita enimmäkseen. Laitteet hyvät, ilmapiiri kiva. Miinusta siitä, et sauna on tosi nihkeesti päällä. (siis mun treeniaikoina, illalla se on lämmin.)
Mäki reenailen siellä, en tosin iltaisin vaan yleensä puolen päivän aikoihin.
Maanantaisin sinne ei kannata mennä, koska siellä soi silloin Groove FM. :curs:
Keskiviikkoisin ja lauantaisin Radio Rock. :rock:

Minkämoinen paikka toi kumpulan liikuntakeskus on? Ootko edelleen reenikaveria vailla? :)

No, Kumpulaa jo alla ehdittiin kuvailla, ettei siitä enempiä. Topokatin kanssa ollaan nyt treenailtu ahkerasti yhdessä, mutta mukaan kyllä mahtuu. :) Ja se on kohta lähdössä ulkomaillekin, joten sitä ajatellen etenkin olisi hyvä löytyä muutakin treeniseuraa, ettei laiskuus vaan yllättäisi. ;) Laita vaik privaa, jos susta siltä tuntuu. Käyn salilla 4krt/vko, että luulis ainakin yhden treenin saavan samoille kohdille. Treenaan kyllä mieluiten illalla - Topokatti todistaa, etten oikein pysy tolpillani edes aamupäivisin :D - mutta jos se ei ole ongelma, tule mukaan!

(JK. Illoissa on sekin hyvä, että on hiljaisempaa, eikä tarvitse odotella niin paljon)

JKK. Ellei sieltä Hertsikasta ole liian hankala tulla Kumpulaan? Kesällähän voi toki polkea. Mä olen itse jo kesäajot aloittanutkin.

Huomasin tossa, että noi kuntoilevat naispuoliset kaverit ovat hävinneet johonkin ja mietin, että vois olla ihan kivaa saada toisinaan joku kaveri mukaan liikkumaan jostain tästä "lähimaastosta".

Käyn itse puntilla duunipaikalla, mutta voisi olla kiva käydä toisinaan jossain yleisellä salilla, jossa ei ole pakkojäsenyyttä. Lisäksi tykkään käydä kävelemässä/sauvakävelemässä/hölkkäämässä, uimassa, jumpissa Motivuksessa, kuntonyrkkeilemässä jne. fiiliksen mukaan. Puntilla olen käynyt yli 10 vuotta ja tykkään treenta "tosissaan" kuntoilumielessä.

Treenikaverin iällä ei periaatteessa ole merkitystä, mutta toki on aina plussaa, jos elämänkokemus ja ajatusmaailma kohtaisivat jollain tasolla. Itse olen 36 -vuotias melko räväkkä daami, jota eivät sido lapset, lemmikit ja/tai mies (sellaisia kun ei ole), joten voin helposti tehdä mitä huvittaa. Asustelen Helsingin Kalliossa.

Heippa Anonymity! Vieläkö sulle kuntoilukaveri kelpaa? Mä olen harrastanut salia noin kolme vuotta, pieni kyllästyminen siihen nyt tänä keväänä iski, mutta aamulla olin kahden kaverin kanssa taas pitkästä aikaa salilla ja kivaa oli!! Myös lenkkiseuraksi lähtisin mielelläni, jotenkin sen lenkillä käymisen aloittaminen on tänä kesänä tuntunut tosi vaikealta. Seuralaisen kanssa se lähteminen olisi mukavampaa :)

Jumpissa en ole käynyt juurikaan, kun mulla on ollut niin epäsäännöllinen elämä. (eli olen 2 lapsen yh ja ollut vuorotöissä), mutta nyt uskoisin että rytmi olisi jotenkin säännöllisempää kun opiskelen ja kotiinkaan ei ole enää niin tulenpalava kiire, kun lapset on jo aika isoja. Tarkoitan sanoa, että olisin kiinnostunut käymään esim spinningissä tai jossain pump-tyyppisissä, mutta kovin koreografisilla tunneilla en. Tai sitten jossain salsa tai sambatunneilla.

Nyt mulla on aikaa taas tutustua muihinkin ihmisiin, kun tuli ero miesystävästä (josta tilitinkin tuolla parisuhdeosastolla ;) ). Luin tätä trediä jo keväällä, mutta en viitsinyt silloin vastata, koska mulla ei yksinkertaisesti olisi ollut yhtään aikaa jaettavana muualle.

Niin ja siis en asu Kalliossa, mutta tästä ei ole mieletön matka sinne :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom