PK-seudulta kuntoilukaveria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tinka78
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä olisi 28.v. nainen vailla kavereita.

Olisi kiva saada itselle kuntoilukaveri, jonka kanssa jutustella treeneistä, kuntoilusta ja muusta, ehkä myös treenata yhdessä silloin tällöin. Olen vasta tänne muuttanut ja uudet kaverit olisi tervetulleita.

Minä harrastan kuntosalilla painoharjoittelua 3krt/vko ja aerobista (lenkkeily/crossing) 2-4krt/vko. Tavoitteena on saada kiinteämpi kroppa ja ehkä muutama kilo pois. Kuntosaliharjoittelun aloitin taas muutaman vuoden tauon jälkeen viime syksynä, mutta nyt keväällä jouduin pakosta olemaan tauolla muutaman kuukauden leikkauksen vuoksi. Nyt treeni taas maistuu ja motivaatio on korkealla. Tahdon saada kunnon kohoamaan ja kroppaa timmimpään kuntoon (etenkin tuon vatsan seudun, joka leikkauksen vuoksi vaatii erityishuomiota.) Olen aina käynyt salilla yksin ja se sopii minulle. En siis etsi kaveria juoruilemaan salille. Salille treenataan ja jutustelu hoidetaan muualla. Olisi kiva yhdessä jonkun kanssa suunnitella treeneja ja seurata edistymistä ja tietysti tsempata toista.

Antakaa kuulua itsestänne. :)

Liity Tinka VIP-jäseneksi ja lähde messiin meidän Tallinnan risteilylle pe 4.8. Siellä on mukana paljon mimmejä pk-sektorilta.

Jos risteily ei innosta niin voitaisiinhan me pitää perinteinen ravintolailta mimmimiitti, jossa pääsee tutustumaan muihin samanhenkisiin.

Kiinnostaa!

En taida päästä risteilylle, mutta mimmimiitti pk-seudulla olisi kiva! Mulla on vähän sama kuin Tinka78:lla, että olen muuttanut tänne muualta, ja kaverit on lähinnä työn kautta... eikä mun kaverit edes ole oikein liikunnallisia.

Tykkään treenata sekä yksin että kaverin kanssa, pääasia, että treenataan kuitenkin kovaa! Juoruilukin on kivaa, sitten treenin jälkeen :)

Ironbutt, koskas sinne risteilylle vielä voisi ilmoittautua? Täytyy plarata kalenteria ja pistää palikoita uuteen järjestykseen vaikka...

Joku kiva pieni mimmimiitti pk-seudulla ois tosi kiva, aina kiva tavata samanhenkistä porukkaa! Mä tulisin ehdottomasti risteilylle, jos ikä vaan riittäisi :-(

mie kannatan myös mimmimiittiä pk-seudulle :) en oo viel näin alottelijana uskaltanu "vippiyty", se olkoon palkintona ku vähä saa lisää tuloksii ;) (samoin ku yhet bahian-housut)

ois tosi mahtavaa tutustuu muihin samanhenkisiin ihmisiin miksei reenien mieles mut ihanaa ois nähä ihan muutenki !!!

Risteily ja mimmimiitti kuulostavat todella kivoilta. Jotenkin tunnen vaan itseni niin aloittelijaksi, etten tiedä uskallaudunko mukaan. :worship: Toisaalta olisi kiva tutustua ihmisiin. Pistän risteilyn harkintaan. Miittiin voisi jopa osallistua. Se kuulostaa vähemmän pelottavalta. Minäkö muka ujo. :nolo:

Risteily ja mimmimiitti kuulostavat todella kivoilta. Jotenkin tunnen vaan itseni niin aloittelijaksi, etten tiedä uskallaudunko mukaan. :worship: Toisaalta olisi kiva tutustua ihmisiin. Pistän risteilyn harkintaan. Miittiin voisi jopa osallistua. Se kuulostaa vähemmän pelottavalta. Minäkö muka ujo. :nolo:

Olet sitten vasta-alkaja tai vanha konkari, aina olet tapaamisiin tervetullut! Muistan, kun ensi kertaa lähdin miittiin mukaan. Jännitti ihan tajuttomasti, salitreenistä en tajunnut vielä yhtään mitään, enkä varsinkaan oikeanlaisesta syömisestä. Kyllä mukavassa porukassa pikku hiljaa uskalsin itsekin olla äänessä ja kertaakaan en ole katunut, kun uskaltauduin mukaan. Vaikka olisit alussa sivustaseuraaja (tai sitten aina), ei se haittaa. Tule mukaan omana itsenäsi:haart:

Jep, jos mimmimiitti pk-seudulla järjestetään niin tää tytteli osallistuu kyllä mielellään mukaan... :) Ja vaikken olekkaan kovin moneen miittiin osallistunutkaan, niin aina on porukka ollut todella mukavaa.

En taida päästä risteilylle, mutta mimmimiitti pk-seudulla olisi kiva! Mulla on vähän sama kuin Tinka78:lla, että olen muuttanut tänne muualta, ja kaverit on lähinnä työn kautta... eikä mun kaverit edes ole oikein liikunnallisia.

Tykkään treenata sekä yksin että kaverin kanssa, pääasia, että treenataan kuitenkin kovaa! Juoruilukin on kivaa, sitten treenin jälkeen :)

Ironbutt, koskas sinne risteilylle vielä voisi ilmoittautua? Täytyy plarata kalenteria ja pistää palikoita uuteen järjestykseen vaikka...

Ehdit vielä ilmoittautua mukaan risteilylle. Yhdessä mimmihytissä olisi tilaa neljännelle, hinta 45 egeä. Voit toki halutessasi myös ottaa ihan oman hytin - tai jos muitakin adhock-lähtijöitä löytyy niin jakaa huoneen heidän kanssaan.

Lähtö siis Tallinkilla 4.8, yöpyminen laivalla, maihin pääsee 8.00 aikaan ja suosittelen jonkun hemmotteluhoidon buukkausta esim. Viru-hotellissa olevasta kauneushoitolasta www.ilukeskus.ee - voit plärätä hintoja siellä sivulla + buukatan ajan nettisivujen kautta. Siellä on kätevä varausjärjestelmä. Buukkasin juuri itselleni kasvohoidon ja selkähieronnan sieltä... aah sitä ihanuutta!

Meillä on laivalla buukattuna yksi sviitti bilehytiksi - siellä ei majoitu kukaan ja voidaan hengata, jutskata jne. vaikka koko yö!

Moikka Tinka78 :)

Missäpäin vaikutat? Mulla on aikas lailla samanlainen tilanne kuin sulla, mutta mä olin vaan hankalan raskauden takia liikkumatta pidemmän aikaa. Nyt innolla olen aloittamassa tätä "uutta elämää" ja kaiffa olis kiva, just tsemppaukseen ja suunnitteluun.

Ja mä olisin kanssa äärimäisen kiinnostunut/innostunut tuosta mimmimiitistä, vaikka kovasti jännittäiskin paikalle saapua. Mä kun en vielä täytä vähemmässäkään määrin "punttimimmi" määreitä, siis ihan vihreä harrastelija vasta. Jolla siis hakusessa oikeanlaiset tavat treenata ja syödä yms. Mutta kun löytäis samanhenkistä seuraa niin varmaan noikin jutskat alkaisi selkiytyä :)

Viimeksi muokattu:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tinka: Mä asustelen Vantaalla ja käyn salilla/jumpissa tikkurilassa. Laita mulle vaikka ihan sähköpostia helmionerva (at) nic.fi :)

Nyt kättä ylös jos jonkinnäköinen punttimimmitapaaminen pk-seudulla kiinnostaisi!

o/

Mimmimiitti thread... linkkiä

No no mimmit, ei sotketa tätä threadia tolla miittihäsligillä- ja suunnittelulla. Pystytin threadin tota miittiä koskien.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1153013#post1153013
Tossa ^ linkki miittikeskusteluun. Tervetuloa sinne jatkamaan aiheesta. Hyvä idea kaikinpuolin ja kannatetaan täälläkin. Mutta tosiaan, jatketaan tuolla linkin keskustelussa. Joku nokkela mode vois siirtää nää "o//"-ilmoittautumiset, tonne threadiin. Ni pysyy tää thread raiteillaan.

Helmi76: Minä asustan Keravalla ja junallahan sitä pääsee melkein mihin vaan. Entä sinä?

Tinka, missäs päin Keravaa treenailet?:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom