Pizzan, yms syönti kun käy salilla

Status
Viestiketju on suljettu.
Pizzaa nyt on monenlaista. Ravintoarvot vaihtelee kyllä melkoisesti riippuen siitä, teetkö itse vai onko kyseessä jalostajan roiskeläppä tai mahmudin tekemä kiekko jossa on enemmin rasvaa kuin jauhoja. Duunaat itse taikinan ja heität siihen paljon prodea vähillä rasvoilla niin eiköhän se ihan bodyruokaa ole.
Isoäidin luona on sitä paitsi hyvä asustaa, tekee laatupizzaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja sit on se, että vaikka söis epäterveellisempää pizzaa, ni toisilla siitä menee suont tukkoon, toisilla ei helpostikaan.

Omakohtanen kokemus on vaan se et noilla pitsoilla saa helposti helvetisti liikaa kaloreita ilman et ne edes täyttää, ja se on syynä miks toi pytty on päässy kasvamaan vähän liikaakin, ja nyt sit tuskasena pitäs sitä diettailla. Kanaa ja riisiä ei jaksa syödä niin paljo et siit lihois holtittomasti, mut ite olen vetäny putkeen 4 karvakäsilättyä joskus ja sitä rataa, mut nyt ei kuukauteen ole menny karkkia eikä ählämeiden tuotoksia, ja hyvä niin. Uusien tutkimusten mukaan kuitenkin sokeri on kaikista haitallisimpaa ihmiselle, edes kolesteroli ei ole niin paha asia. Ite en edes tajua miksi sokerilimut on tänä päivänä laillisia. puolenlitran limussakian on varmaan 20 sokeripalaa. Kuka vittu sekottais ne veteen ja jois sitte?

En tiedä, mutta kun noita jenkki bodareita kattoo, niin kyllä se on terveellisestä kaukana ja silti ollaan maailman huipulla bodauksessa.
Itse pidän pitsaa varsin terveellisenä tuotteena, kun siinä on terveellistä tomaattia/kastikketta ;)
Lisäksi täytteeksi kattoo jotain muuta, kuin metukkaa.
Alibaba pitseerioissa on vielä toi pohjakin ohut, niin ei tule edes niitä hiilareitakaan niin, kuin jostain ranskis/hampurilais/kokis yhdistelmästä!
Perkele tuli nälkä!
Pitää lähettää tekstari emännälle, että ottaa pitsat mukaan matkalta, kun pääsee töistä:D

En tiedä, mutta kun noita jenkki bodareita kattoo, niin kyllä se on terveellisestä kaukana ja silti ollaan maailman huipulla bodauksessa.
Itse pidän pitsaa varsin terveellisenä tuotteena, kun siinä on terveellistä tomaattia/kastikketta ;)
Lisäksi täytteeksi kattoo jotain muuta, kuin metukkaa.
Alibaba pitseerioissa on vielä toi pohjakin ohut, niin ei tule edes niitä hiilareitakaan niin, kuin jostain ranskis/hampurilais/kokis yhdistelmästä!
Perkele tuli nälkä!
Pitää lähettää tekstari emännälle, että ottaa pitsat mukaan matkalta, kun pääsee töistä:D

Joo, todellakin terveellisestä kaukana. Kuka edes oikeesti pitää ammattikehonrakennusta jotenkin terveellisenä lajina? Ei ole muutenkaan mitään pointtia apinoida probodaajien ohjelmia tai ruokavalioita, jos oma kroppa toimii ihan eri maailmankaikkeudessa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom