Piukeet pakarat..

Vinkkejä mimmeiltä?Eli tarkoitus olisi saaha pieni ja piukea perä...Isäntä tuossa vieressä kuolaa PMLatzin avatarta,ja mikäs sitä on kuolatessa :)
Eli siis,tuntuu että "ratsarit" ja hyllykät senkun pysyy,vaikka kuinka kyykkään,hierrän pakarakoneessa,prässissä ja alaselkä penkissä :( .Mikä on paras liike,entä sarjat?Maksimi painoilla vai pitkää sarjaa pienemmillä?
Entä mitä mieltä pumpista?Nyt kun taas piiitkästä aikaa kävin,niin reidet ja pakarat ihan mukavaisen arat:confused: kuitenkin niitä olen ihan säntillisesti tehnyt...Tähän vielä painoja,eli prässissä sarja 3*10,50kg,55kg ja viimeinen 60kg,ja niin monta kun jaksaa...Kyykkyä 2*10 ja 1*8,eli siinäkin "maksimi" meininki..Elkää naurako noille tuloksille,mä oon siis ihan noviisi viellä:rolleyes: Kiitos,jos viittitte auttaa eukkoa mäjessä :)

Mun mielesstä paras takapuolen muokkaaja -liike:lol2: on ehdottomasti kyykyt. Koitapas leveää kyykkyä normaalin lisäksi. Eli jalat ihan auki, varpaat sivuille päin. Voi että kun ottaa hyvin persaukseen...:D

Originally posted by Sanniella
Eli siis,tuntuu että "ratsarit" ja hyllykät senkun pysyy,vaikka kuinka kyykkään,hierrän pakarakoneessa,prässissä ja alaselkä penkissä :(

Hyllykät lähtee vaan dieetillä, muoto taasen tuloopi kovalla treenillä.

Hyviä liikkeitä on mimmit ehdotelleet, ja samoilla linjoilla olen itsekin, eli kyykkäämisestä se lähtee. Itse vannon myös pitkälti suorin jaloin maastavedon nimeen, ai että tuntuu "makeesti" ahterissa ja takareisissä... :hmmm:

Oon huomannut kans, että askelkyykky ottaa peppuun kyl tosi kovaa! Ja jos siihen lisää vielä sen, että puristaa pakaroita ylhäällä ni se rasitus tehostuu.

Edellisiin lisäisin vielä prässin, niin, että jalat ovat aivan siellä kelkan yläosassa. Liikerata on aika lyhyt, mutta kyllä tuntuu mukavasti ahterissa! Noihin hyllyköihin itsellä on ainakin purrut spinning ja juoksu (ruokavaliota unohtamatta!).

Prässissä kannattaa myös kokeilla ihan normaaliasentoa ja kohdistaa työntöä kantapäälle.pitkä liikerata ja siirtää tuntumaa takapuolelle ihan kivasti.

askelkyykky vapaalla tangolla on wautsi myös.:)

*niijaus ja niksaus*

Kiitoksia tuhannesti,ja ei kun jatkamaan...:evil:
Ja spinning....Uuuuuh,kamalaa...Ja huomenna uudestaan!
Siitä piti vielä kysyä,että mitä mieltä ootte noista spinningistä ja pumpista,kun tuntuu,että se reeni menee sekasin ja kintut on ainakin ihan mukavasti "happosilla"..Eli kannattaako käydä säntillisesti kerta/viikko jommassa kummassa ja mites suosittelisitte siitä jatkon?Pumpissa kun kuitenkin tehdään koko kroppa enemmän ja vähemmän läpi, ja polkiessa taas jalat..
Tuleeko liikaa tehtyä,jos vielä salillakin hiertää nuo koivet,kun ukko hokee,että ne on niiin isot lihakset...:confused: Läskiä niissä on ihan isosti.. :p
Ps.Tavoite on kuitenkin täytetty,tänään hain 36 farkut!!!!:D *juhlii*,jotain tulosta sentään :)

Suositut

Back
Ylös Bottom