SUPERCARB 1kg -40%

Pitkät naiset....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maji
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä 182 senttinen punttimimmi kanssa :)

Mistä löydätte hyviä treenihousuja, sellaisia jazzhousu mallisia? Aina loppuu lahkeenmitta ja inhoon ylikaiken niitä
vajaamittaisia housuja :D

Kyllä mä luulisin että aika tasaisesti lihat tarttuu kropassa, nyt takana vasta pari kk "kunnon" treenejä takana, oli toooosi pitkä tauko
mm. välilevyongelmien vuoksi. Tää alkuhan tässä just kiva on kun treenipainot on nousussa ja tuloksia huomaa...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Täällä 182cm/63kg treenaaja. Kroppa mallia "pakkasen piiskaama pulkannaru" eli lihaksia tasaisesti ei-missään. 2-jakoisella treenillä mennään, salia n. 3xvko + muuta satunnaista liikuntaa (jooga, juoksu, pyöräily, luistelu...) päälle. Tavoitteena olisi saada yleisesti ryhtiä kroppaan, kivasti olen pystynyt ainakin painoja lisäämään reilun kuukauden saliurakan aikana. Lisähaastetta treeniin tuo natiseva(t) olkapäät sekä erimittaiset jalat. Olkapäät tosin tykänneet punttitreenistä kun eivät enää vaivaa samalla tavalla kuin ennen.

Sama pakkasen piiskaama löytyy täältä 181/63 ja aktiivista treenaamista 2-3x vko nyt kolmisen kuukautta takana ja täytyy myöntää että jalkoihin jos minne on tavaraa tarttunut! Ja olen huomannut, että itsellä kehittää juurikin tuo lyhyet toistot-isot painot-setti!

Kiinnostuksen vuoksi kysyn että millaisia treenipainoja pitkät mimmit käyttelee? Kova "kilpa" aina itseään vastaan että milloin saa treenipainoja nostettua missäkin liikkeessä :) Verrokkina olis kiva tietää myös muiden "amatsoonien" treeneistä :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kiinnostuksen vuoksi kysyn että millaisia treenipainoja pitkät mimmit käyttelee? Kova "kilpa" aina itseään vastaan että milloin saa treenipainoja nostettua missäkin liikkeessä :) Verrokkina olis kiva tietää myös muiden "amatsoonien" treeneistä :D

Itsellä salitreeniä takana vuodenvaihteesta eli reilut 3kk. Ihan amatööri olen - mutta tässä viimeisimmät painot (käyn salilla n. 3krt/vko, kaksijakoinen ohjelma, teen yleensä 2 (-3) x 8-10 toistoa).

Kyykky (häkissä): sellainen iso tanko +10kg (liikeradassa haasteena erimittaiset jalat ja vähän klenkut polvet. Tähän yritän kokeilla vaihtoehtoja)
Jalat/ojentajat: 40kg
Jalat/koukistajat: 45kg
Pohkeet: 35kg
Penkkipunnerrus (häkissä): iso tanko +10kg
Pystypunnerrus: 6kg käsipainot
Vipunosto sivulle: 5 kg käsipainot
Ylätalja leuanveto-otteella: 40kg (tavoite vetää kesällä leukoja, saa nähdä miten käy...)
Kulmasoutu (taljassa): 30kg
Ranskalainen punnerrus (taljassa): 20-25kg
Hauiskääntö (taljassa): 20-25 kg (Ajattelin kokeilla pumppi-tankoa tähän vaihtelun vuoksi).

Sitten vatsoja omalla painolla eri tyyleillä, alaselkää välillä kun viitsii ja muita kuten loitontajia (pepun takia) fiiliksen mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom