Pitkän miehen eka moottoripyörä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hukkapätkät ei oikein nyt lukeneet aloituspostausta...
1. Pyörä 2 metriselle miehelle
2. Katetut ei kiinnosta

Ainoa oikea vaihtoehto isolle miehelle: Suzuki GSX 1400

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sinällään varsin mainioita vekottimia tässä viime posteissa suosituksina, mutta itse en kyllä lähtisi suosittelemaan mottoripyörällä ajamisen opettelua +100hp/+100Nm pyörällä..

Itte olen 190 ja ajelen -00 Honda Firebladella. Hyvin olen mahtunut, joskin tuon ikäiset pyörät ovat järjestäen tilavampia kuin uudet.

Kävin tyypittämässä uutta R1:stä joka myöskin oli mielestäni yllättävän tilava. Uuden pleksin olisi vain vaatinut, kun ei meinannut oikein nähdä mittareita..

Edit. posti nro 666 :rock: :rock:

Zone-sarja -42%
Sinällään varsin mainioita vekottimia tässä viime posteissa suosituksina, mutta itse en kyllä lähtisi suosittelemaan mottoripyörällä ajamisen opettelua +100hp/+100Nm pyörällä..
No luulis 29-vuotiaan osaavan pitää homman hanskassa... Tuppaa noi isommat pyörät oleen vähän isommilla koneilla.

Ja jäähän alle 100 heppanen viikossa pieneksi ;)

Keskustelu olikin herännyt uudelleen henkiin heinäkuussa. Kiitos siitä. Sen verran on tapahtunut, että kortti on plakkarissa ja omat tarpeetkin ovat käyneet selkeämmiksi kun on koittanut vähän erilaisia pyöriä. Autokoulun ER-6 oli näppärä peli, mutta jotenkin tuntui siltä kuin olisi PV:llä ajanut. Hondan Transalp oli ajoasennoltaan miellyttävä, mutta polvet eivät sopineet tankissa oleviin syvennyksiin. Varadero tuntui hyvältä, eli mukava ajoasento ja jalkojenkin oli hyvä olla. Yamahan TDM tuntui Varaderon jälkeen vähän karulta. 1200 Bandit oli siinä mielessä hyvä, että jalkojen oli hyvä olla, mutta jäi vähän PV-tunne siitäkin. Afrikkalainen olisi varmaan muuten hyvä, mutta koska ajosta 95% tulee olemaan maantiellä ja osin kaksi päälläkin, niin Varadero sopii paremmin siihen käyttötarkoitukseen.

Varateroa aloin sitten kattelemaan ja sopiva yksilö löytyikin. Olimme myyjän kanssa sopineet treffit kaupantekoa varten, mutta tuolla matkalla joku pakettiauto ajoi myyjän eteen -> kolari :eek: -> pyörä romuksi, myyjä teholle :( Nyt ollaan vähän lähtöruudussa edelleen ja se pahin pyörähuuma laantui siinä rytäkässä. Toisaalta Varaderoja on vähän heikosti Suomessa ja niistä pyydetään aika hyvin. Pitää nyt kattoa miten tätä projektia jatkaa.

No luulis 29-vuotiaan osaavan pitää homman hanskassa... Tuppaa noi isommat pyörät oleen vähän isommilla koneilla.

Ja jäähän alle 100 heppanen viikossa pieneksi ;)
Yllättävää kyllä se autokoulun ER tuntui ärhäkkäämmältä kuin 95-heppainen Varadero. Ehkä se massa se tekee siitä poistumisesta levollisemman tuntuista. Tehoa tosin en ihmeemmin tarvitse, mutta joku tuollainen matalaviritteinen vähän isompi mylly tuntuu vääntönsä vuoksi sopivalta.

Pitää nyt antaa tilannepäivitystä. Varadero löytyy nyt autotallista ja tyytyväinen olen ollut tähän asti, vaikka ei ole tullut vielä paljoa ajettua. Suzuki V-Strom tuntui aikalailla samantyyliseltä, mutta Honda tuntui vähän mukavammalta ajossa, joten päädyin tuohon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom