Pitkälle naiselle farkkuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caicu
  • Aloitettu Aloitettu
Heippa! En löytänyt aiheesta ketjua. Eli hakusessa olisi Helsingistä farkkuliikkeita, joista löytyisi pitkälle naiselle (177 cm) siistejä farkkuja. Hinnalla ei väliä. Hyvien farkkujen ostaminen on kyllä todella haasteellista. Pitkien säärien lisäksi homman tekee astetta vaikeammaksi se, että vaikka mulla lantiota löytyy, niin jalat eivät kuitenkaan ole mitenkään paksut...

Moikka caicu! Macilta löytyy lahkeen tuumakokona jopa 36- tuumaisia farkkuja. Hoikkareitiselle paras malli on joka Carrie tai Angie. En tiedä, myykö Hesassa mikä firma Macia, mutta Stockalta ainakin voit kysästä. Hinnat 79.95-99.95 e. Itse oon paksujalkainen ja hoikkavyötäröinen, ja yosiaan lahkeet riittää oikein hyvin, korkkareidenkin kanssa. Mittaa mulla se 180 senttiä.
Terkuin Kaisu

Ite olen 180 cm ja jalat sen mukaiset. MUTTA. Jostain täysin käsittämättömästä syystä olen löytänyt lähes aina sopivan pitkät farkut, yleensä jopa liian pitkät! Nämä ovat tietenkin olleet H&M: "huippulaatua"...

Sharaid, miten ihmeessä sulle voi riittää H &M:n farkkujen lahkeet?? onkohan niille tullut jotain pidempiä lahkeita sitten sen viime kerran, kun siellä oon pistäytynyt.. kun muistaakseni 34-tuumaiset oli niillä pisimmät, ja ainakin mulle aivan liian lyhyet.
Pitääpä käydä joskus kurkkaamassa!:)

Oletko kokeillut Espritin farkkuja? Niissä on monia malleja ja useimmista löytyy verkkokaupan puolelta 36-pituisiakin versioita. Eli vaikka kaupassa olisikin kivat, mutta liian lyhyet tarjolla, kannattaa sama malli tilata pidempänä netistä. (http://www.esprit.fi/?LKZ=FI) Itse olen 177 cm, ja olen kahdet suorat housut tilannut tuolla 36-pituudella ja ovat oikeastaan olleet melkein liian pitkiä! :O

Kiitos kaikille vinkeistä! Täytyneekin käydä stockalla katsastamassa macin farkkuja, sieltä varmaan löytyy myös espritin farkkuja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom