Pitkäkestoinen "elohiiri" rintalihaksessa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja @ez
  • Aloitettu Aloitettu

@ez

Eilen autoa ajellessa oikea rintalihaks alkoi hyppimään itestään. Tuota hyppimistä on nyt jatkunut yön yli ja jatkuu edelleen. Mulla ei ikinä ennen ole ollut elohiirtä muualla kuin silmässä tai naamassa yleensä. Nyt mietityttää, että uskallanko tänään tehdä rintatreeniä jos tuo lihas jatkaa pomppimista? Mistä pomppiminen voi johtua? Magnesiumia syön lisäravinteena, joten tuskin ainakaan sen puutteesta. Mulla on dieetti päällä, mutta voiko se siitäkään johtua?

Mut siis uskallanko tehdä penkkiä tänään jos tuo vielä pomppii?

Vuosi sitten, kun tuli reenattua juoksua hieman kovempaa niin rupesi etureidet nykimään. Niitä tulee ja menee, mutta ei varmastikkaan haittaa reenaamista.

Joskus oli elohiiri etureidessä semmosen pari viikkoa, mutta ei se haitannu ainakaa mulla reenaamista mitenkään. Kyl se siitä loppuu ku on loppuakseen, ärsyttäväähän se kieltämättä on.

Mul alko toi etureisi kans nykii ku vedin semmost typpioksiidibuusterii ja sit loppu se nykimine ku lopetin sen käytön. Muute mul kyl joskus hauis nykii ym. Emmä usko et se mitenkää vaarallist oo.

Mulla oli elohiiri yläselässä noin 3kuukautta. Annoin sen olla ihan rauhassa ja treenasin normaaliin malllin. Sitte se katos ja ei oo ollu noin vuoteen vastaavia missään.
Elohiiri ei ole vaarallinen, mutta vittumainen kylläkin.

Itel sillon tällön kun sängyllä makaa ja kattoo telkkarii rupee etureidestä tosta polven kohdasta nykii vähän. vähän sitä ite hieron ja liikuttelen jalkaa nii menee yleensä ohi aika nopeesti. mielestäni toi on hieno tunne kun nykii jalassa tai jossain muussa lihaksessa, tuntuu jotenkin hauskalta :D

Sattuipa sopivasti, sillä itsellä tuli juurikin samanmoinen elohiiri rintaan eilen aamulla ja jatkui lähes koko päivän satunnaisesti sykkien. Vielä tänäkin aamuna tuntui hetken aikaa, mutta loppui itsestään eikä ole sen jälkeen tuntunut.

E: eka postaus :dance:

Viimeksi muokattu:
Tiiä onko sit plaseboa vai mitä, mutta useimmiten kunnon moukarointi taltuttaa elohiiret.
Toimivuudesta pitkäaikaisiin tosin ei oo kokemusta, mut luulis et tulee vaan mustelmaa..

Mun mielestä justiinsa kivoja ku joku hauis tai rintalihas pompottelee ihtestään :) Ois hienoo ku saisin tekemään ne niin joskus omasta tahdostani.

Back
Ylös Bottom