Pitkä katkos forumilla. Ohi on.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Joo ei taida verkkokauppakaan toimia ainakaan mulla.

Tämmösen heittää:
FATAL ERROR: register_globals is disabled in php.ini, please enable it!
Onko muilla tommosta?

Myös tuo aika bugaa : Today, 20:05

Tosiaankin raid ohjain sanoi poks aamulla pakkiksen kauppa ja foorumisoftaa pyörittävältä palvelimelta. Mitään foorumin viestejä ei hässäkän yhteydessä tuhoutunut, koska foorumin tietokanta on toisella koneella.

Samassa rytäkässä meni myöskin levyjen sisältö lukukelvottomaan kuntoon.
Eli koko asennus piti aloittaa alusta ja palauttaa tiedostot varmistuksista.

Homma alkaa olemaan kunnossa kaikilta muilta osin, sähköposteja vielä palautellaan ja sähköpostipalvelut saadaan käyttöön viimeistään huomenna aamupäivällä.

Mutta ei näy toimivan tai siis toimii pirun hitaasti. Koneeni kellon mukaan klikkasin toiselta nettisivulla "suosikki" kansion kautta pakkikselle 22.05. Sivu aukesi 22.08 kirjautuminen vei sitten taas muutaman minuutin ja sitten usean yrityksen jälkeen tämä sivu auvautui ja pääsin kirjoittamaan tätä 22.15. Esim uudet viestit toiminto ei auennut ollenkaan tai sitten ei vaan minulta riittänyt kärsivällisyys.
Olen kyllä tässä alkanut epäillä että josko minun koneessa olisi vikaa ja siitä johtuisi tuo hitaus mutta kun kaikki muut sivut netissä aukeaa nopeaan mutta kun eilen/tänään kokeilin duunissa niin aivan samaa hitautta haivaittavissa.

Liittyykö tuo foorumin kellonaikojen sekoaminenkin tähän? Näyttää nimittäin ainakin täälläpäin ihan väärää aikaa...

Edit: Olisi pitänyt lukea tuo Töpselin viesti tarkemmin.

Ei nyt suoranaisesti liity aiheeseen, mutta lagaa ihan helvetisti ja kun koittaa "uudet viestit" toimintoa niin: "This forum requires that you wait 20 seconds before submitting another search. You have 3242 seconds to wait before another search will be allowed." :lol2:

Demonpump sanoi:
Ei nyt suoranaisesti liity aiheeseen, mutta lagaa ihan helvetisti ja kun koittaa "uudet viestit" toimintoa niin: "This forum requires that you wait 20 seconds before submitting another search. You have 3242 seconds to wait before another search will be allowed." :lol2:

Ounaus,

"This forum requires that you wait 20 seconds before submitting another search. You have 6323 seconds to wait before another search will be allowed."

Tosi tahmasta on joo luku muutenkin.

Nyt alkaa olemaan kauppa ja foorumi taas entisellään, sähköpostit on palautettu varmistuksilta. Testaan vielä että kaikki toimii oikein ja laitan sitten sähköpostipalvelut takaisin ajoon.

CTi2 sanoi:
Ounaus,

"This forum requires that you wait 20 seconds before submitting another search. You have 6323 seconds to wait before another search will be allowed."

Itselläni tuli eilen illalla tämmöinen

"This forum requires that you wait 20 seconds before submitting another search. You have 8083 seconds to wait before another search will be allowed."

Mulla ei toimi haku ollenkaan, jos hakukenttään laittaa sanoja. Tulee waiting for pakkotoisto.com... siinä vähän aikaa on ja sitten tulee done eikä mitään tapahtunut.

EDIT:

Hetkinen, siis haku ei toimi tietyillä sanoilla. Yritin etsiä koko kropan treeniketjua, mutta sanat "koko kroppa" jumittaa haun?!

Energia sanoi:
Mulla ei toimi haku ollenkaan, jos hakukenttään laittaa sanoja. Tulee waiting for pakkotoisto.com... siinä vähän aikaa on ja sitten tulee done eikä mitään tapahtunut.

EDIT:

Hetkinen, siis haku ei toimi tietyillä sanoilla. Yritin etsiä koko kropan treeniketjua, mutta sanat "koko kroppa" jumittaa haun?!

Minäkin yritin juuri hakea koko kropan ohjelmia hakusanoilla "koko kroppa kerralla", ja samaten kävi. "Kananmunat" kun laitoin hakusanaksi, niin hyvin löytyi. Outoa... Muutenkin on kyllä todella hidasta.

Näyttää muutenkin olevan ainakin mulla sekaisin. Eli kun tulee palstalle, niin tämä näyttää jotain 2pv vanhoja viestejä "uusimpina", ja sitten kun menee esim kuvat osiolle, niin siellä onkin tullut uusia kuvia. No jospa nuo ongelmat saadaan ratkottua. :(

-Edit- Tässä kuva selventämään tätä mun tapausta...eli nuo ei tosiaankaan pidä paikkaansa nuo vastatut viestit, jotka ovat kuvan mukan "uusimpia"

Liitteet

• pakkis2.webp
    pakkis2.webp
    103,6 KB · Katsottu: 242
Mik99 sanoi:
Näyttää muutenkin olevan ainakin mulla sekaisin. Eli kun tulee palstalle, niin tämä näyttää jotain 2pv vanhoja viestejä "uusimpina", ja sitten kun menee esim kuvat osiolle, niin siellä onkin tullut uusia kuvia. No jospa nuo ongelmat saadaan ratkottua. :(

-Edit- Tässä kuva selventämään tätä mun tapausta...eli nuo ei tosiaankaan pidä paikkaansa nuo vastatut viestit, jotka ovat kuvan mukan "uusimpia"
mulla oli saman tyylistä häikkää eilen. lisäksi esim mun postaus ainakin yhteen trediin tuli 2tuntia myöhemmin mitä olin sen postannut, lisäksi kun tulin foorumille eilen n,klo 22.10 niin forumilla luki että you last visited today klo 22:19 :eek:

edit: nyt kun painoin tuota ctrl+f5 niin tuntuu että rupes wörkkiin normaalisti nää sivut. aukaisee normaalisti sivut. todella ärsyttävää ollut nyt parina päivänä olla täällä kun sivun aukaisu kestänyt about minuutin aina. hidasta lukea juttuja, mutta ilmeisesti ja onneksi nyt rupes toimaan.

neutraali sanoi:
mulla oli saman tyylistä häikkää eilen. lisäksi esim mun postaus ainakin yhteen trediin tuli 2tuntia myöhemmin mitä olin sen postannut, lisäksi kun tulin foorumille eilen n,klo 22.10 niin forumilla luki että you last visited today klo 22:19 :eek:

Jeps juuri näin mullakin, tulin palstalle about 18.00 aikoihin, niin näytti et uusimmat postit "today 23.10 tms" :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom