Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Demonpump sanoi:Ei nyt suoranaisesti liity aiheeseen, mutta lagaa ihan helvetisti ja kun koittaa "uudet viestit" toimintoa niin: "This forum requires that you wait 20 seconds before submitting another search. You have 3242 seconds to wait before another search will be allowed." :lol2:
CTi2 sanoi:Ounaus,
"This forum requires that you wait 20 seconds before submitting another search. You have 6323 seconds to wait before another search will be allowed."
Energia sanoi:Mulla ei toimi haku ollenkaan, jos hakukenttään laittaa sanoja. Tulee waiting for pakkotoisto.com... siinä vähän aikaa on ja sitten tulee done eikä mitään tapahtunut.
EDIT:
Hetkinen, siis haku ei toimi tietyillä sanoilla. Yritin etsiä koko kropan treeniketjua, mutta sanat "koko kroppa" jumittaa haun?!
mulla oli saman tyylistä häikkää eilen. lisäksi esim mun postaus ainakin yhteen trediin tuli 2tuntia myöhemmin mitä olin sen postannut, lisäksi kun tulin foorumille eilen n,klo 22.10 niin forumilla luki että you last visited today klo 22:19Mik99 sanoi:Näyttää muutenkin olevan ainakin mulla sekaisin. Eli kun tulee palstalle, niin tämä näyttää jotain 2pv vanhoja viestejä "uusimpina", ja sitten kun menee esim kuvat osiolle, niin siellä onkin tullut uusia kuvia. No jospa nuo ongelmat saadaan ratkottua. :(
-Edit- Tässä kuva selventämään tätä mun tapausta...eli nuo ei tosiaankaan pidä paikkaansa nuo vastatut viestit, jotka ovat kuvan mukan "uusimpia"
neutraali sanoi:mulla oli saman tyylistä häikkää eilen. lisäksi esim mun postaus ainakin yhteen trediin tuli 2tuntia myöhemmin mitä olin sen postannut, lisäksi kun tulin foorumille eilen n,klo 22.10 niin forumilla luki että you last visited today klo 22:19