Pirkka kalaöljy huonontunut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cuscus
  • Aloitettu Aloitettu
Jos joku sattuu asustelemaan Seinäjoen seudulla, niin Lehtisen tavaratalosta saa nyt E-EPA -kapseleita 120 kappaleen rasian hintaan 27,90 euroa. Itse kävin eilen hakemassa paketillisen. Paikallisessa Citymarketissa myytiin puolet pienempää pakettia samalla hintaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rikke sanoi:
Jos joku sattuu asustelemaan Seinäjoen seudulla, niin Lehtisen tavaratalosta saa nyt E-EPA -kapseleita 120 kappaleen rasian hintaan 27,90 euroa. Itse kävin eilen hakemassa paketillisen. Paikallisessa Citymarketissa myytiin puolet pienempää pakettia samalla hintaa...

Lehtinen on mummojen kauppa :hyper:

Tiedz sanoi:
Laitoin juuri reklamaation mailina...en usko, että reagoivat mitenkään :rolleyes:

Edit: Ja jossei mitään hyvitystä millään tavalla tule...(mitä epäilen) loppuu varmasti ko.tuotteen nauttiminen välittömästi.

Saitko mitään "korvausta"? Itse sain 10€ lahjakortin Keskon kauppoihin. :D No perempi sekin kuin ei mitään!

kas-vain sanoi:
Saitko mitään "korvausta"? Itse sain 10€ lahjakortin Keskon kauppoihin. :D No perempi sekin kuin ei mitään!
Paskan vitut, samat läpinät tuli mailina kuin kaikille muillekkin vaikka laitoin sen reklamaationa. Eli Eu: tarkastusjuttujen takia vaikuttavat aineet on puolitettu ja plaa plaaa..
En ole sitä ryönää enää ostanut.

Kyllä ne vaan tietämätöntä kuluttajaa kusee silmään minkä kerkeää. Nyt loppu pirkka-tuotteiden ostot tässäkin taloudessa.

Minkälaisia määriä muuten vetelette noita pirkkatabuja? Itse otan ympäri vuoden 2 aamulla, 2 illalla.

Tämmöisen ostin viimeksi. En ole ainakaan ennen törmännyt tälläisiin isoihin Pirkka-purkkeihin. Rasvahappoja on enemmän kuin niissä pienempien purkkien kapseleissa.

Pirkka Omega-3 Kalaöljy 930mg (150 kapselin purkki)
2 kapselia sisältää
Rasvahappoja 930mg
EPA 470mg
DHA 350mg

Hintaa en muista. Taisi olla jotai 11-13 euroa.

Joo toi uus vaikuttaa aika hyvältä.Sit oli vielä toinen iso purkki jossa oli jotain b vitamiinia muistaakseni mukana.Se oli vieläkin vahvempaa mutta varmaan kalliimpaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom