Pink!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja woofer
  • Aloitettu Aloitettu
No onhan se kyllä "hieman" räväkämmän oloinen täti jos vrt esim Britney Spearsiin... Tämä räväkkyys tulee tosi hyvin esille siinä yhdessä pepsi mainoksessa.

Mun mielestä tuo on vaan aika vitun ärsyttävän oloinen muija. On sillä pari ihan kuunneltavaa biisiä ja on se yks uusi video ihan hauska, jossa se vittuilee muille starboille.

Mun mielestä tuo on vaan aika vitun ärsyttävän oloinen muija. On sillä pari ihan kuunneltavaa biisiä ja on se yks uusi video ihan hauska, jossa se vittuilee muille starboille.

Siis PINK:issä on sitä jotain, jota ei tahdo löytää mistään muualta! :rock:

Oon ihan samaa mieltä.. En tajua miks toi ylittää mun ärsytyskyynnyksen aika huolel, ku ei se periaattees oo ärsyttävä, poppistarba muiden joukos eikä oo ees tehny mitn erikoista. Joteki se asenne vaa..

Aiheuttaa controversya, niinku Eminem ja punkkarit 70-luvulla. Siks siitä ei kaikki tykkää.. Ja onhan se toisaalta purkkapoppia. :rolleyes:

Ihan hauska ilmestys kyllä sinänsä tämäkin. Jotenkin vain tuntuu että tuo mimmi tekee itsestään parodiaa. Olen ymmärtänyt (en sen suuremmin perehtynyt aiheeseen) että kyseinen naikkonen yrittää jotenkin nälviä purkkapoppikulttuurille ja populismille, mutta kuitenkin edustaa itse ilmiötä puhtaimmillaan.

Tämä Pinkin taannoinen konsertti hesassa oli loistava.Sai myöskin hyvät arvostelut. Itse hommasin vähä aikaa sitten aikaisemmin live kiertue DVD:n ja tykästyin entistä enemmän.
Uusin levy yllätti myöskin positiivisesti..

Pink on törkeen kova mimmi. Samassa paketissa kauneutta, sielua, munaa ja se ääni...........:haart: :haart: :haart:

Harmittaa etten mennyt keikalle, keikkapaidan sentään sain rakkaalta tuliaisiksi.

Kyllähän siltä orastavaa asennettakin löytyy...ainakin se, että ei ole niin suora tyrkky kuin muut keskimäärin herättää meikäläisessä respectiä. Muutama hyvä vetäsykin tällä pötköllä on joista tykkään...niin paljon kun nyt yleensä äijä-metallimies yleensä voi tykätä.

Diggaan Pinkin musasta. Yks nykyrockin parhaimpia. Tämä soi nyt

Back
Ylös Bottom