GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

*pim* ja tekstit katosi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fish
  • Aloitettu Aloitettu
Ongelma seuraavanlainen:

Jos kirjoittaa pitkää replya, post replyn jälkeen tulee ilmoitus "No thread specified..". Siispä back-nappulaa, ja hyvin usein vastassa on tyhjä lomake.. Sangen ärsyttävää, kun aina ei muista painaa ctrl+a, ctrl+c.

Muilla vastaavaa ongelmaa?

Joskus näin on käynyt, yleensä vaan mun vastaukseni on niin lyhkäsiä, ettei moista ongelmaa ole kovin usein tullut.

Mie itseasiassa nytkin sydän kintaan peukalossa mietin, notta saankohan yekstiä näkyville..olen jo parin viikon ajan yrittänyt aina välillä vastata johonkin kinnostavaan threadiin ja kun olen klikannut "lähetys"-nappia,tulee yhtäkkiä väitös etten olekaan kirjautunut sisään! Vaikka saatoin tehdä sen jo kymmenen minuuttia aikaisemmin!! Ja sekös vasta vit... ketuttaa,kun on kirjoittanut pitkästi tekstiä ja nähnyt vaivaa,niin sitten teksti on yhtäkkiä hevon kekkulissa..mistä ihmeestä tämä johtuu??

Originally posted by XairaX
Mie itseasiassa nytkin sydän kintaan peukalossa mietin, notta saankohan yekstiä näkyville..olen jo parin viikon ajan yrittänyt aina välillä vastata johonkin kinnostavaan threadiin ja kun olen klikannut "lähetys"-nappia,tulee yhtäkkiä väitös etten olekaan kirjautunut sisään! Vaikka saatoin tehdä sen jo kymmenen minuuttia aikaisemmin!! Ja sekös vasta vit... ketuttaa,kun on kirjoittanut pitkästi tekstiä ja nähnyt vaivaa,niin sitten teksti on yhtäkkiä hevon kekkulissa..mistä ihmeestä tämä johtuu??

Selaimessa cookiet päällä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom