Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vissiin kysyit samaa MuroBBS:l äskettäin.Terve
En tietokoneista tiedä niin paljoa, että voisiko joku vähän valaista. Minimum vaatimukset siis täyttyy muuten, mutta ram-muistia om 3gb ja vaatimuksissa pitäisi olla 4gb. Eli onko mahdollista, että tämä voisi pyöriä mitenkään tällä koneella?
Ihan jees toiminut, ainoo on että latailee pitkään ja en oo tuplaklikkaillu. Silti parasta peliä tää on vuosiin.
Itse meinasin kans et toka rundi vois olla vaikein taso ja kaikki ukot tekee ite.Tuli ton patchin jälkeen aloitettua uudestaan vaikeimmalla tasolla. Barbaari oli yllättävän hyvä, sain jotenkin kummassa Maerwaldin nysvättyä jo 3 levelillä viidellä miehellä(valmiit npc:t). ;) Oli sitten mahtavasta damagesta huolimatta jotenkin tylsä classi niin vaihdoin taas cipheriin. Sillä ei ankarasta yrittämisestä huolimatta pystynyt toistamaan tota Caed Nua temppua vaan piti nöyrtyä ja odottaa nelostasolle. Koska vitun haamut. :D Noissa classeissa on huomattava ero miten cipher, wizard, druidi ja priest on tollasia aktiivisia ja muilla on suunnilleen 1-2 skilliä mitä voit aina käyttää.
Itse meinasin kans et toka rundi vois olla vaikein taso ja kaikki ukot tekee ite.
Sen lisäksi tietenkin v*ttuillaan kaikkille sen sijaan että olisi maailmaa pelastamassa, kuten nyt ekalla kierroksella. :D
Mietin jos tekisin seuraavalla kierroksella jonkun ihan murhanhimoisen barbaarin. :D Mielellään joku mitä ei tule matkaan itse pelissä.
Miksei rogue myös.
Epäilin samaa ite, kovasti hakattiin BG:tä aikoinaan ja mietin jaksaako painaa tämmösiä enää. Nää on kuitenkin niin erilaisia niin skaalaltaan kuin pelitavaltaan vs yleisimmät pelit nykyään.Itsekin tuli tämä peli hankittua vanhana Baldur's Gate fanina. Jonkin aikaa tätä pelasin mutta ei vaan jostain syystä oikein napannut, olisiko sitten jo liian oldschool omaan makuuni. Pitää vielä paremmalla ajalla antaa tälle uusi mahdollisuus josko siitä sitten jo innostuisi.