Ohhoh. Ite en ole törmännyt kuin vanhemmissa. Noita ollut ajossa tässä useampia, kaikki uudempia kuin -05.
mm. kaverin 2006 Mazda6 alko kukkimaan lokareista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohhoh. Ite en ole törmännyt kuin vanhemmissa. Noita ollut ajossa tässä useampia, kaikki uudempia kuin -05.
Höh, kuulostaa omituiselta kyllä. Tosin ne oli kyllä kutoset, joissa tuota ongelmaa eniten oli (meillä nyt 2009 joka ainakin ruosteeton).
Olen käsittänyt että ruostumisongelmat olisivat todellakin historiaa. Onneksi omiin kokemuksiin ei tuollaista sisälly.
Noita löytyy suuntaan ja toiseen. En kovasti anna noille arvoa, suurimmat purnaukset kun löytyy kaiken päälle suoli24:stä. Appivanhemmillakin ollut suunnaton tuuri, sillä heilläkin ruosteeton 6:nen, muistaakseni -06. Joka tapauksessa vanhempaa korimallia.
Plus että ruosteongelmaa ei ole noidenkaan vastaan olevien lausuntojen mukaan ollut kuin kutosissa.
Mulla on nyt ollut 2011 syyskuusta golf variant 1.4tsi (90kw) + dsg7, eikä siinä ole ollut mitään ongelmia 0-36000km aikana. Osta tuo pois, kun mulle tulee buimuri tilalle.
Oisko japseissa kivoja vaihtoehtoja? Toyotaan en ole valmis siirtymään.