Pikkuruokainen kauppakassi lapsiperheelle

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ohhoh. Ite en ole törmännyt kuin vanhemmissa. Noita ollut ajossa tässä useampia, kaikki uudempia kuin -05.

mm. kaverin 2006 Mazda6 alko kukkimaan lokareista.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Höh, kuulostaa omituiselta kyllä. Tosin ne oli kyllä kutoset, joissa tuota ongelmaa eniten oli (meillä nyt 2009 joka ainakin ruosteeton).
Olen käsittänyt että ruostumisongelmat olisivat todellakin historiaa. Onneksi omiin kokemuksiin ei tuollaista sisälly. :)

Höh, kuulostaa omituiselta kyllä. Tosin ne oli kyllä kutoset, joissa tuota ongelmaa eniten oli (meillä nyt 2009 joka ainakin ruosteeton).
Olen käsittänyt että ruostumisongelmat olisivat todellakin historiaa. Onneksi omiin kokemuksiin ei tuollaista sisälly. :)

Jossain pakkiksen treadissäkin taidettiin tota käsitellä, ja ne ruosteongelmat todettiin uudempienkin autojen ongelmiksi. Muistaakseni Mazdan "ruostesuojakset" olisi tehty vähän lämpimimmille ilmastoille.

Tossa noista jotain näköjään:

http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/mazdan-ruoste-sai-kyytia

Noita löytyy suuntaan ja toiseen. :) En kovasti anna noille arvoa, suurimmat purnaukset kun löytyy kaiken päälle suoli24:stä. Appivanhemmillakin ollut suunnaton tuuri, sillä heilläkin ruosteeton 6:nen, muistaakseni -06. Joka tapauksessa vanhempaa korimallia.
Plus että ruosteongelmaa ei ole noidenkaan vastaan olevien lausuntojen mukaan ollut kuin kutosissa.

Noita löytyy suuntaan ja toiseen. :) En kovasti anna noille arvoa, suurimmat purnaukset kun löytyy kaiken päälle suoli24:stä. Appivanhemmillakin ollut suunnaton tuuri, sillä heilläkin ruosteeton 6:nen, muistaakseni -06. Joka tapauksessa vanhempaa korimallia.
Plus että ruosteongelmaa ei ole noidenkaan vastaan olevien lausuntojen mukaan ollut kuin kutosissa.

Tässä Mazda 3 vuosimallia 2005, kuva otettu itse tämän vuoden kevättalvella. Kyllä nämä vaan ruostuu, ei ole mitään essonbaari-juttua.

Liitteet

• mazda_2005.webp
    mazda_2005.webp
    27,1 KB · Katsottu: 1 918
Lada Niva, Fiat Ritmo tai Talbot Horizon.

- - - Updated - - -

Mazda! Voiko olla mautompaa, tylsemämmän näköistä ja ajotuntuntumaltaan paskempaa autoa? KIA!

Zone-sarja -42%
Golf kiinnostais. Mutta sekä saksalaisuus että Vag yksinään pelottaa. 2013 mallin 1.4tsi korjattu jakopään osalta ja laitettu hihna särkyneiden ketjujen tilalle takaisin. 1.2tsi taas sisältää turbovikoja ja Vagin dieseleistä tuskin kellään on hyviä kokemuksia, auto kun olisi kiva saada käyntiin myös yli 10 asteen pakkasella. Dsg sinänsä on aivan kauhea fiasko mutta ehkä sellaisen uskaltaisi uutena ostaa? Vituttaahan se silti kun auto lähtee kerran kuussa lavetilla pihasta kun dsg leipoo kiinni.

Oisko japseissa kivoja vaihtoehtoja? Toyotaan en ole valmis siirtymään.

Hinta pitäisi olla mielellään lähempänä 20ke kuin 30ke.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on nyt ollut 2011 syyskuusta golf variant 1.4tsi (90kw) + dsg7, eikä siinä ole ollut mitään ongelmia 0-36000km aikana. Osta tuo pois, kun mulle tulee buimuri tilalle. :)

Noihin ketjullisiin yks-nelosiin ei uskalla kyllä koskea. Se on äkkiä buimurirempan hintaluokkaa oleva remppa käsissä kun jakopää kilahtaa. Mielummin, samalla riskillä ja hinnalla pistää sitten E60 buimurin alle.

Tää ois meilläkin yksi vaihtoehto.

Vaimo haluaisi jonkun pikkuauton kun se nyt ajelee tuolla farkku-pösöllä. Minä voisin ottaa sen itelleni kun on kuitenkin 2005 vm ja ajettu vasta alta 130 tkm, ollut meillä melkein uudesta. Vois hävittää kutin vanhan Carinan ja ostaa vaimolle jonkun pikkuauton.

Uutta ei todellakaan osteta, joku 2-4 vuotta vanha ja max satkun ajettu ois aika bueno.

Oisko japseissa kivoja vaihtoehtoja? Toyotaan en ole valmis siirtymään.

Loppuu sullakin näissä autoketjuissa ramppaaminen, kun laitat Toyotan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom