Pikkunyrkkeilijä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j15
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei taida muuten jannu kasvaa kovin pitkäksi kun treenin alkaa jo noin nuorena... tai no ellei sitten ameriikaan tyylin tule nuorena jo vahvemmat "puurot" käyttöön.. anyway lahjakas nuorimies

Mitenkäs tuo junioorina poksailu pituuskasvuun vaikuttaapi?

ei perhana, siinähä on taitoa pojalla :D

Mitenkäs tuo junioorina poksailu pituuskasvuun vaikuttaapi?

no kyseessä ei nyt ollut pelkkä nyrkkeilytreeni vai lukiko jossain muka niin :hyvä:

sivuilta löytyvässä videossa kaveri nostelee puntteja, punnertelee jne. eikös siitä ole ihan yleistä näyttöä että liian nuorena aloitettua puntteilu ja liian rankka treeni vaikuttaa pituuskasvuun heikentävästi..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Äärimmäisen kova fyysinen harjoittelu voi ainakin teoriassa hidastaa lapsilla raajojen luiden pituuskasvua. Tutkimusten mukaan kouluikäisillä lapsilla ja nuorilla on todettu dominoivan puolen raajojen olevan suurempia. Raskasta ruumiillista työtä tehneiltä lapsilta on raportoitu alaraajojen epifyysien ennenaikaista kiinni luutumista, mikä aiheuttaa pituuskasvuun vajausta.
Scheuermannin tauti on selän yleisimpiä häiriöitä, ja voimakas selkärankaa kuormittava urheilu saattaa lisätä taudille tyypillisiä löydöksiä lapsilla ja nuorilla, joilla on taipumus nikamamuutoksiin.
Liian voimakas liikunta voi pahentaa rakenteellista skolioosia eli selän vinoutta.

Nopea ja lahjakas on pikkumies , mutta aika oudon kuuloista kun isukki paasaa kuinka valmistaa poikaansa raamatun oppien mukaan ja treenimenetelminä : "physically I take him trough excercise rutines that are designed for adult athletes" :hyvä::hyvä:

mahdollista on että pojasta tulee vielä iso nimi mutta loppuunpalaminen ennen sitä haettua huippua voi olla lähempänä todellisuutta..

No jooo!! Lyö paremmin kun minä... Jos tyyppi jatkaa nyrkkeilyä sitten vanhempanaki, niin kyllä siitä tulee joku supermaster viälä ...miksei mua laitettu reenaan noin nuorena...

Joo en tosin löytäny oikeeta aihetta. Millasia noi hanskat on sit ellei ne mielytä? :O

Kaikki Everlastin hanskat mitä olen kokeillut eivät ole istuneet käteeni. Mm. tuollaiset mutta erinväriset säkkihanskat. Mutta jos ne sopii sinulle, mene ja tiedä.

Suositut

Back
Ylös Bottom