Pikkujoulut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cyan81
  • Aloitettu Aloitettu
Avataanpas tällaisellekin tapahtumalle oma ketjunsa kun kyseiset tapahtumat ovat taas edessä. Itse pitäisi keksiä n.10-15 hengen porukalle Helsingissä jotain tekemistä. Olisiko kellään ideoita? Keilaamassa on tullut pari kertaa käytyä mutta alkaa olla vähän nähty..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikroautoilu on aika mukavaa, stadistakin löytyy ratoja. Meillä on duuniporukalla tommonen (mukamas) leikkimielinen mikroautosarja, jossa on 10 osakilpailua. Isomalle porukalle voi järjestää ihan kunnon skabat lämmittelyineen, aika-ajoineen ja mitalinjakotilaisuuksineen itse kilpailua unohtamatta. Hintakaan ei ole mikään aivan järjetön tuon kokoisella poppoolla.

Tuo on tosin aika rankkaa hommaa, jos hyppää ensi kertaa rattiin ei välttämättä jaksa ajaa kuin lämmittelykierrokset ja hiki tulee varmasti. Jokin saunatila vois olla tuon päälle ihan poikaa.

Avataanpas tällaisellekin tapahtumalle oma ketjunsa kun kyseiset tapahtumat ovat taas edessä. Itse pitäisi keksiä n.10-15 hengen porukalle Helsingissä jotain tekemistä. Olisiko kellään ideoita? Keilaamassa on tullut pari kertaa käytyä mutta alkaa olla vähän nähty..

Curling, oikein perhanan kivaa vaihtelua. Mutta ei juomia ennen rataa ettei mee hampaat kurkkuun.

Sitten nää lazertagit sun muut paintballit.

Jos meinaa jotain perinteisempää pikkujoulumeininkiä, yks oiva idea on varata porukalle pari pöytää johonkin kunnon olutravintolaan ja pitää oluen/siiderin/viinin/kiljunmaistajaiset.

Ideana ei siis ole vetää aivan järjettömiä perseitä, vaan maistella ja vertailla erilaisia juomia hyvässä seurassa ja jos mahdollista saada joku asiantuntija vähän luennoimaan aiheesta. Meidän työporukalla on tämmönen keikka edessä parin viikon päästä.

Hyviä olutravintoloita on esim Gallow's Bird Espoon Niittykummussa, valikoimaa riittää notta heteromiestä hirvittää. Stadissa on tietysti Teerenpeli, jossa on myös kivasti valikoimaa.

Tästä esim: http://www.teerenpeli.com/kamppi_olutkoulu

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom