Pikkujoulut !

Onko jengi jo viettänyt pikkujouluja ?
Itselläni oli firman kustantamat pikkujoulut viime perjantaina ja selvinpäin siellä ei oltu tälläkään kertaa :kippis1:
Pahasti ei tullut mokailtua, ellei niitä akrobaattia voltteja lattialla ja parin määräaikaisen gimulin imutteluja / halailuja :love: oteta huomioon. Ilmainen tarjoilu ja sauna kruunas kaiken ! :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vanhan inttiporukan (AUK) pikkujoulut 28. päivä.

Ensin :kippis1: , sitten :D ja :lol2: , myöhemmin mahdollisesti :urjo:

Ja aamulla :jahas:

Minä en mene mistään hinnasta firman pikkujouluihin. Mulle riittää, kun nään niitä työaikana. Menee myös jutut turhan usein työasioihin.
Kavereitten pk-juhliin voisin mennä.

Originally posted by HooEee
Minä en mene mistään hinnasta firman pikkujouluihin. Mulle riittää, kun nään niitä työaikana. Menee myös jutut turhan usein työasioihin.
Kavereitten pk-juhliin voisin mennä.

Samoin, mulle riittää, kun näen näitä 8-16.

Hehee, firmalla on kahdet bileet ja mä meen tietysti eri bileisiin kuin muu osaston porukka. Sanoinkin niille, että näen niitä ihan tarpeeksi töissä joten suunnistan toisiin partyihin :D
Mimmien osastolla totesinkin jo, että pääasia on ahtaa itsensä täyteen safkaa ja sitten nukkumaan ja sunnuntaina pirteänä lenkille :evil:

Huomenna kaveriporukan pikkujoulut ja tulee oltua kännissä kuin apina. Firman "juhlat" oli ja meni, ei niistä sen enempää...:urjo: :nolo:

tilitittan

Kun on töissä pienessä firmassa on onneksi otettu käytännöksi antaa pikkujoulut rahana. Kun sitä on samassa tilassa koko vuoden ei ole välttämättä kovinkaan välkky idea ryypätä yhdessä. Tommonen 100 Euroa lämmittää mieltä enemmän kuin jonkin hienostoravintolan sellerin palanen ja ökykallis viini.

Tässä just sovittelen smokkia päälle ja kohta pitäsi hurauttaa taksilla juhlapaikalle kiskomaan ilmaista viinaa ja nolaamaan itsensä. Mikäs siinä, kun firmaa maksaa tällaiselle köyhälle opiskelijalle kaiken smokista lähtien.:D

koskahan pikkujouluja aletaan viettää elokussa:jahas:

Järjestelin työvuorojani niin että olen töissä kun työpaikkani pikkujoulut järjestetään. Ja muihin pikkujouluihin en varmaan saa enää emännältä lupaa kun eräät pikkujoulut kerran hieman venyivät. Ja muutenkin nyt on treeni etusijalla.

Mä olen aikasemmissa duuneissa ollut pikkujouluissa, joistakin jäi mieleen kun kerrottu että niitä ei enää pidetä ensi vuonna.
Itse en riehu, ainoastaan naurattanut naisia, jos niitä on ollut pikkujouluissa.
Tuntuu että paikoissa joissa ei keskustella selvinpäin tarpeeksi asiat tulee sitten kännissä illanmittaan esille.
Aina mulla on kuitenkin hauskaa ollut, paitsi aamulla.
Hauskaa on myös katella duunikavereita sitten maanantaina jotka kertoneet totuuksia firmasta isoon äänen tai vähän painineet pomonsa kanssa.

:kippis1:

Just tulin firman pikkujouluista...oltiin ajelees cartingia ja saunomas/syömäs!Nyt välillä kotona lisää tankkaamas ja pian paikalliseen aiheuttamaan jotain pikku hämminkiä...:)

Originally posted by Pain
Tässä just sovittelen smokkia päälle ja kohta pitäsi hurauttaa taksilla juhlapaikalle kiskomaan ilmaista viinaa ja nolaamaan itsensä. Mikäs siinä, kun firmaa maksaa tällaiselle köyhälle opiskelijalle kaiken smokista lähtien.:D

Noniinno. Tänä aamuna heräsin klo 11.22 eteiskäytävän lattialta smokki päällä ja taskuliina suussa. Viimeinen muistikuva juhlista on, että painin jonkun - ei mitään tietoa kenen - kanssa juhlapaikan pöydällä.

Mä menen nyt ampumaan itseäni päähän. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom