Pikkujoulukausi

Nyt kun pikkujoulukausi alkaa taas todenteolla pyörähtää käyntiin, niin ajattelin avata sille oman threadin. Miten monet joudut/saat juhlia? Miten vietät pikkujoulua (kauheet kännit vai pipareita ja joululauluja)? Mitä pidätte pikkujouluista? Avec vai ilman? Miten käy treenien? yms, yms...

Itselläni ei onneksi ole tiedossa kuin parit pikkujoulut joista luulen selviäväni kahdella kovalla kankkusella. Onneksi ei tarvii mennä minnekään vitunaikaisiin teeskenlelyjuhliin esittämään Vorresterin Ritkeä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parit pikkujoulut tiedossa. Kyllähän niissä tulee otettua ihan reilumman puoleisesti. Treenit kärsii sen minkä ne juopottelusta kärsii. Pikkujoulut on kivoja.

Originally posted by Neuvostoliitto
Nyt kun pikkujoulukausi alkaa taas todenteolla pyörähtää käyntiin, niin ajattelin avata sille oman threadin. Miten monet joudut/saat juhlia? Miten vietät pikkujoulua (kauheet kännit vai pipareita ja joululauluja)? Mitä pidätte pikkujouluista? Avec vai ilman? Miten käy treenien? yms, yms...

Itselläni ei onneksi ole tiedossa kuin parit pikkujoulut joista luulen selviäväni kahdella kovalla kankkusella. Onneksi ei tarvii mennä minnekään vitunaikaisiin teeskenlelyjuhliin esittämään Vorresterin Ritkeä...

Kyllähän noita aika monet taas on ovella.

Ihan OK kekkereitä yleensä (paitsi virallisemmat työpaikan asiakkaiden kanssa hiertämiset, jotka ovat juuri sitä teeskentelyosastoa, joista on liuettava mahd. pian näyttäytymisen jälkeen), onpahan joku tekosyy millä jäykät suomalaiset saadaan samaan tilaan ja juhlatuulelle, en sitten tiedä viitsiikö kaikkiin tarjottuihin osallistua kun se treeni ei tosiaan luista kovin hyvin jos on viikonloppuna ollut 2+ pikkujouluissa putkeen.

Ilman avecia yleensä tulee mentyä, lähinnä koska ei kukaan muukaan sinne avecia raahaa.

Eli olen ihan pro pikkujoulu, mutta saisivat olla hieman harvemmassa - yleensä kaikki pikkujoulut on tupattu juuri niille samoille kahdelle peräkkäiselle viikolle.

Ainakin kolmet tulossa, reilun 2vk kuluttua työpaikan pikkujoulu ravintola Pörssissä, ja hieman myöhemmin liiton pikkujouluristeily, salin pikkujoulu lähestyy myös.
Pikkujoulut on mukavia, ja ilman kankkusta noista selviää, kun juomiset jää pieneen nousuhumalaan. :kippis1:

Neuvostoliitto

Pertti
VIP
Ikä
46
@Mike Onko tallessa vielä pakkispikkujoulujen kuvia missä kuvasit mm. puliukkoja sun studiolla?

Mulla saattas olla, pitäs vaa löytää jostain ne. Vois kyllä pitää uudet pikkujoulut taas. On ne täälläkin jossain siinä Miken threadissa?

Ne kuvat oli vip-puolen threadissa. VIP-puolta ei taida enää olla?

Nyt jään kyllä odottelee jotain hienoja ruokakuvia tonne kotitalous ketjuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom