Pikkasen paskanen kämppä

Se ihminen jonka minä tiedän asuneen tuollaisessa kämpässä oli hyvin tarkka henkilökohtaisesta hygieniasta. Inhosi hikeäkin niin paljon että helteellä kävi suihkussa parhaimmillaan 7 kertaa päivässä. Vaatteet oli aina puhtaat. Ja oli kaiken lisäksi helvetin älykäs ja mukava. On kyllä varmaan vieläkin. Löysi rakkauden ja alkoi elää ihmisiksi, ei juopottelekaan enää kuin satunnaisesti, käsittääkseni. Se oli ihme.:D

Tietokoneen näppäimistöstä oli kuitenkin osa näppäimistä puhdistettu, että pääsee pakkikselle :thumbs:

Ei jumalauta miten tollasta enää ees siivotaan. Isännöitsijä tosiaan tyytyväisenä varmaan tulevaisuudessa. Eikai tossa muuta voi kun mättää jollain lapiolla kamaa jätesäkkeihin :lol2:

pushit.JPG

Paskainen... Juuri sitä sanaa olin hakemassa.

Hyvä soittaa huoltoon että "pönttö ei oikeen vedä"... :lol2:
Onnea vaan sille kuka tuota lähtee avaamaan... :dance:
"arvotaan päivän työt, minulla on taskuissa kaksi lappua...":hyvä:

Otitko omasta vessasta snapshotin? Tägin kellonaika ja päivämäärä täsmäis... :D

Sun avatar sopii mainioisti aiheeseen! Ei taitas kyl toi vessa aueta ihan pelkällä vanhanmallisella imukupilla :D

Ihme ettei tuo threadin alussa oleva asunto ole syttynyt tuleen. Luulis että olis aika tarkkaa mihin tumppaa tupakkansa, ettei koko kämppä roihahda liekkeihin.

Tyypit varmaan vääntää tarpeensaki lattialle... tosin yhtään pökälettä en nähnyt

EDIT: meinaan aloituskuvissa... jälkimmäistä vessakuvaa en kommentoi. Sen verran järkyttävä näky jos aito on :D

Noi on oikeesti jtn kämppii joissa ei oo asuttu moniin vuosiin. Tai jotkut nuoret on käyny riehumas niissä. Ei kukaan voi oikeesti asuu tolleen.

Noi on oikeesti jtn kämppii joissa ei oo asuttu moniin vuosiin. Tai jotkut nuoret on käyny riehumas niissä. Ei kukaan voi oikeesti asuu tolleen.
Niinhän sitä luulisi. Paitsi että olen käynyt kämpässä, joka muistutti hyvin paljon tuon ensimmäisen postin kuvia. Ei tosin ollut tupakantumppeja, mutta muuten näytti samalta. Ihan asuttu oli, ja asukaskin ihan "normikaveri". Ei tosin kovin aktiivinen siivoaja...

Back
Ylös Bottom