Pikaruokia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mNikke
  • Aloitettu Aloitettu
Itse teen wokkikanamössöä useamman kerran viikossa. Jos vaan oikeasti jotain nopeaa kaipaa niin:

- 4 ruisleipää
- Juustot, kinkut (paljon) ja rasvat
- Ehrmanni sellaisenaan

Setin tekemiseen menee alle minuutti.

Toinen nopea on:

- 2-4 pkt nuudeleita maun mukaan
- 200-400g raejuustoa lautasen toiselle reunalle

Tekemiseen menee joitain minuutteja, eikä kaikkia ruokia tarvitse mössötellä. Tosin ei nuo mitään gourmetvinkkejä olleet. Eräänä päivänä vedin kaverilla treenin jälkeen ison tonkan cocktailhedelmiä ja tonnikalapurkin - eipä tarvinut kokkailla. Makujen harmoniaa ja makroravinteet oikealla hehtaarilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi nuudeli/raejuusto hässäkkä kuulostaa hyvältä. Miten hyvää "bodyruokaa" noi nuudelit on verrattuna esim. täysjyvä pastaan/riisiin????????

Vielä sitä piti kysymän että veteleekö jengi paljon nuudeleita (itsellä ihan lempiannos kiinalaisessa paistetut nuudelit kanalla ja katkaravuilla)???

Vastatkaas nyt joku fiksumpi eli miten suurta syntiä noiden nuudeleiden vetäminen on jos kerran pari viikossa vetää muutaman desin (yritän kyllä sinnitellä VHH-ruokavaliolla noin muuten).
PS: Pistäkää lisää noita nopeita pikaruokia

jos on mahis säilyttää jääkaapissa tavaraa ja lämpätä mikrossa, ni ite ottaisin pikaruuaksi
- Valmiiksi pilkottuja vihanneksia
- lohta
- Lekue höyrykäärön.

Pikaruokalounas "säästöliekki" -tyyliin:

Pussi pakastevihanneksia (250g)
200 g 2% raejuustoa.
2 rkl sweet chili kastiketta

1.Vihannekset suoraan pakkasesta mikron kestävään astiaan ja täydellä teholla n. 4 min. mikrotusta (kannattaa sekoittaa kerran välillä)
2. kuumat vihannekset ja raejuusto sekaisin samoin kuin sweet chili kastike.
3. koko setti ääntä kohti.

Ravintoarvot koko setille: 268 kcal; p: 38,8; hh: 17; r: 5,3
(HUOM. laskennassa ei ole huomioitu tuota sweet chili-kastiketta)
Valmistettu ja syöty 10 minuutissa.

Heität johonkin kippoon tai vaikkapa sheikkeriin purkin tonnikalaa, raejuustoa ja rahkaa. Sekotat mössön lusikalla ja vedät naamariin :kuola:

Aivan liikaa protskua kerralla, kroppa ei pysty käyttämään tuota määrää ja se muuttuu kropassa hiilareiksi.

Aivan liikaa protskua kerralla, kroppa ei pysty käyttämään tuota määrää ja se muuttuu kropassa hiilareiksi.

Just. Ja syömällä pieniä kiviä muutut aikaa myöten graniittipatsaaksi.:hyvä:

Puolen litran tuoppiin vaikka neljä munan valkuaista. Päälle maitoa ja lopuksi pieni loraus funlightia. Pyöräytä setti sekasin lusikalla. -> Bon Appetit! on hyvvää!

Mitäs mieltä porukka on tuosta Saarioisten tonnikalasalaatti ateriasta? Itse olen kiireisinä päivinä vetäissyt sellaisen ja vaikka ruisleipää perään vatsaa täyttämään. Maku on hyvä ja hintakin vain tuhti 2 euroa. Itse ainakin elänyt siinä "tiedossa", että eipä tuo nyt ainkaan kauhean fättisruokaa ole ja tonnikalaakin siinä on yllättävän paljon!

Itse tekisin tuollaisessa tilanteessa vapaa päivänä isomman satsin ruokaa, jotka tyrkkäisin rasioissa jääkaappiin/pakastimeen odottamaan. Sieltä on helppo nappasta purkki messiin ja eikun vaan mikroon ja ääntä kohti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom