Piirustuksiani naiskehonrakentajista

moi kaikki

haluasin saada palautetta näistä piirustuksista, ja löysinpä tämän aiheeseen sopivan foorumin niinpä kyselen sitten täältä, mitä mieltä olette? olen harrastanut piirtämistä jonkun aikaa ja jossain vaiheessa tylsistyin maisemiin ja kaikkeen tavalliseen "taiteeseen" sitten halusin piirtää naiskehonrakentajia koska ne on kauniita ja komeita:). Yritin liittä tähän kuvan mut en tajunnu tätä systeemiä mutta...

tässä on ainakin osa mun piirustuksista, check it out

http://unmanifested.deviantart.com/gallery/36325107

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvi osaat piirtää, mutta ei mielestäni kovin realistiselta noi lihakset näytä (Mikäli oot yrittäny hakea realistisuutta)

Hienoja kuvia. Jos kasvoissa olisi enemmän eloa ja kenties naisellista viehkeyttä, toimisi se hyvänä kontrastina nuille kivisen koville kropille.

Ensimmäisenä nuista tuli mieleen kaveri, joka oli todella hyvä piirtäjä jo nuorena. Aikuisviihteen hankkiminen oli varsin työlästä silloin 80-luvulla, joten kaiffari sitten päätti piirtää itse omat fappimatskunsa. En sano, että sinulla olisi mitään tällaista likaista taka-ajatusta, mutta tulipahan vaan mieleen :).

Ihan hyviä piirustuksia. Onko noiden kuvien tietynlainen utuisuus ihan tarkoituksellista? Kasvojen piirtämisessä on kyllä vielä parantamisen varaa, mutta ne onkin niitä kaikkein vaikeimpia saada luonnollisen näköiseksi.

ei ne utuisilta mun mielestä näytä, mutta kasvot on vaikeita tehdä hyvin se on totta. Vosinin sanoa että kasvot, jos ne haluu tehdä hyvin, niin on 50% siitä työajasta, ja loput piirustuksesta on 50%. Kyllä toi numero 10 mun kuvakokoelmassa on mun mielestä ihan ok... mutta tässähän vasta aloitellaan, stay tuned for more action

Hyvin osaat kyllä piirtää. Tuosta kuvien "utuisuudesta" jo aiemminkin mainitsin, mutta se on kai sellainen tyyliseikka. Edelleen, kasvojen piirtämisessä on parantamisen varaa ja ne onkin kaikkein vaikeimpia kohteita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom