Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eihän sitä olekkaan tarkoitus vetää henkeen vaan maistella sitä sauhua suussa. Tietty jotkut korsteenit sitä kuitenkin henkeen vetävät, ei sillä. Olen itse jo pitemmän aikaa ajatellut aloittaa, kyllä se savun tuoksu on jotain aivan mahtavaa kun yksi työkaveri polttaa tauoilla, pakko mennä aina viereen nautiskelemaan.Aina välillä tulee maisteltua, pari halppis piippuakin löytyy hyllystä. Ei sitä noobi henkeen voi vetää, mutta hauskaa ajanvietettä se kyllä on
No eihän sitä olekkaan tarkoitus vetää henkeen vaan maistella sitä sauhua suussa. Tietty jotkut korsteenit sitä kuitenkin henkeen vetävät, ei sillä. Olen itse jo pitemmän aikaa ajatellut aloittaa, kyllä se savun tuoksu on jotain aivan mahtavaa kun yksi työkaveri polttaa tauoilla, pakko mennä aina viereen nautiskelemaan.
Noh, kyllä kaikki papat joita olen nähnyt piippua polttelevan, ovat poltelleet sitä tupakan sijasta. Eli henkeen ovat vetäneet.
Tämä siis esim lapissa, kun siellä ovat järvellä poltelleet ;)
Jep, ymmärän kyllä, vaikka tosiaan se ei ole "tarkoitus" piipun poltossa. Piipputupakassahan ei ole esim. näitä aineita jotka nopeuttavat nikotiinin menoa aivoihin, joten nikotiinin annetaan ihmeytyä pikkuhiljaa suun limakalvojen kautta.Noh, kyllä kaikki papat joita olen nähnyt piippua polttelevan, ovat poltelleet sitä tupakan sijasta. Eli henkeen ovat vetäneet.
Tämä siis esim lapissa, kun siellä ovat järvellä poltelleet ;)
Itsellä piiputtelu toimii tehokkaana rentoutumiskeinona.
Hyvää on laatu ;) Eli tupakan maku tulee laadukkaista raaka-aineista eikä esansseista ja makusiirapeista. Suussa hyvältä maistuva tupakka ei välttämättä tuoksu muiden nenään ollenkaan hyvältä ja etenkin päinvastoin tämä pitää erittäin hyvin paikkansa. Sivullisen nenässä toffeelta tuoksuva tupakka maistuu pääsääntöisesti tympeältä poltettuna.Mikäs hyvässä piipputupakassa on niin hyvää? Onko ihan poltto/käyttövinkkejä?
Esimerkiksi kannattaako aina polttaa täysiä pesällisiä vaikkei kokonaan jaksaisikaan, yms.
Onko ihan poltto/käyttövinkkejä?
Milläs saa suuosan putsattua?
PS: Pitihän kokeilla hieman poppakonstia. Ensin huljutellaan pesästä pahimmat liat pois. Sitten piippu kasaan ja pesä täyteen vettä ja imetään lukuisia kertoja vedet suuhun niin samalla tulee paskat mukana. Ei erityisen miellyttävä kokemus.
...piippu kasaan ja pesä täyteen vettä ja imetään lukuisia kertoja vedet suuhun niin samalla tulee paskat mukana. Ei erityisen miellyttävä kokemus.
Siis TÄ!???!?!
Nyt sä joko heität todella pahaa herjaa, tai sit oot syöny jotain todella vääriä sieniä...
Ihan tosissaan. Ei sitä suuosaa saa millään huuhdeltua.