Piilotettuja kuvia.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eemeli
  • Aloitettu Aloitettu
keijo s sanoi:
Hahaha, Halo arvas oikein. Aika kökkö kuva, pitää kuitenkin olla likainen mielikuvitus että keksii tuosta goatsen :D

Hahaha, must se oli heti ihan selkee, aattelin et aika hyvä vitsi piilottaa joku goatse tollaseen kuvaan :D

Jossain täällä oli vanha threadi, jossa oli justiinsa ton tapaisia kuvia (ei välttämättä goatsea), en vaan muista yhtään minkä niminen se oli. Haullakaan ei löytynyt.

näky 666, kukka jolla on naama ja tod.näk juna(eri kerroilla). Ikinä tajunnu näitä. Veet vaan valuu silmistä. Ei oo mun homma, eli enpä kahtele enää.

mappana sanoi:
:( Älköö kiusatko punavihervärisokeeta tommosilla kuvilla ku ei nää yhtikäs mittään :( :(
Kokeile uudestaan. Mua ei ainakaa punavihervärisokeus haitannut.

Saiskohan tota ensimmäistä mistään tapettina? Kelpais siinä vieraiden silmä harhailla.

lumbago sanoi:
Vihtu meikä ei oo ikinä osannu kattoa noit x(

Etsi jostain tosi vahvat 70-lukulaiset silmälasit. Mä kerran huvikseni katoin sellasilla tämäntyylisiä kuvia ja voi ihme - ne näkyi ihan suoraan! Ei tarvinnut siristellä silmiä tai liikuttaa päätä mihinkään, katsoi vaan. :D

Testausta Bigle3d kuva generaattorilla.. hitsi kun meinaa jäädä silmät kuvan katselu asentoon auts. :)

Liitteet

• pallo.webp
    pallo.webp
    232 KB · Katsottu: 227
En perkele näe mitään. En koko elämäni aikana ole nähnyt yhtään noit kuvia. Alan epäillä, että kukaan ei näe, mutta kaikki väittää näkevänsä, jotta ei luultaisi huonommaksi.

Voiko se vaikuttaa, että mulla on vasen silmä jotenkin hallitsevampi. Näkö on yhtä hyvä molemmissa silmissä, mutta esim. aseella tähtääminen molemmat silmät auki ei onistu oikealta puolelta (menee tavallaan silmien lähettämä kuva päällekkäin), mutta vasemmalla puolella se onnistuu.

Tulee vaan pää kipeeksi kun yrittää katella nuita:wall: En jostakin syystä saa näkymään mitään kuvioita tai muutakaan..

Vittu että nauroin sille wikipedian goatse jutulle:)

Back
Ylös Bottom