piikkimatoista kokemuksia lihashuollossa/rentoutuksessa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ainakin tuossa mikä itsellä on, niin _suositellaan_ aluksi n.15min ja myöhemmin sitten jotain 40min-1h. Ei kyllä erityisesti kielletä makaamaan pidempään, vaan sitä jopa suositellaan. Yöunista tuon kanssa ei taas ole mitään tietoa..

Ostin viime torstaina piikkimaton ja täytyy sanoa, että oikein positiivinen kokemus ollut. Puolen tunnin käyttö rentouttaa mukavasti ja sitä kautta tullut nukahdettua illalla kuin pikkulapsi (nukuttua myös paremmin). - Nukkumaan piikkimaton avulla, herääminen kirkasvalolampun avulla, päivän jaksaa d-vitamiinin avulla, mitähän seuraavaksi ..:rolleyes:

Millainen ja mistä ostettu piikkimatto olisi paras? Niitä kun näyttää olevan joka lähtöön.

Oon noita "perus" mattoja vertaillut eri paikoissa. Eli siis ilman mitään niskatukia tms. Samanlaisia piikkejä ja määrä suurinpiirtein sama. Hintahaitari 15-50e eikä kyllä mitään mullistavia eroja ole havaittavissa. Lähinnä merkin mukaan tuntuu nousevan hinta.

Mulla on nyt ollu piikkimatto käytössä pari kuukautta ja toimii hyvin. Aina kun selkä tuntuu jumille niin siihen makaaman hetkeksi ja rentoutuu kummasti. Suosittelen kyllä. Ostin kärkkäiseltä sen, 35 euroa maksoi.

Tuli tänään kokeiltua tuollaista piikkimattoa niskan lihasten jumeihin, joista veikkaan ponnistuspäänsärkyjenikin johtuvan. Oli muuten perkuleen rentouttavaa, melkein nukahdin keittiön lattialle.

Joo onhan toi hyvä keksintö.. Pikkusen liian paha paljaalle iholle mun mielestä, ja tulee vähän outo olo kun pulssi alkaa mulla hakata miljoonaa kun menee tohon. Pitäs ehkä vaan totutella. Tosin parhaiten toimii mulle sohvan selkänojalla kun ei oo koko paino päällä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Piikki matto on toimiva. Onko kukaan testannu sellasta niskaversiota? Niskaan auttaa normi mattokin mut vaikee kääriä sopivaan rullaan.

Onko noissa kiilotuskoneissa mitään mikä ois nyt halpa ja hyvä?

Kysyt tätä siis ihan aikuisten oikeasti, todellako? Kovan treenin jälkeen (varsinkin jalkatreenin) palkkarin lilluessa mahassa ei ole mitään parempaa kuin mennä makaamaan puoleksi tunniksi sängylle piikkimatolle ja jalat koholle jumppapallon päälle. Mutta niin, ainoa "haitta" on että uni saattaa tulla hyvin helposti, muakun vielä treenin jälkeen alkaa melkoisesti ramasemaan niin tuo yhdiselmä siihen lisättynä meinaa nukuttaa.

Pitikin laittaa tuo tyhmiin kysymyksiin :D

Nukahtaminen on tarkoituskin. Mietin vain onko lihaksille liika rasitus, kun mattoni on kova,
josta tulee selkään melkein reikiä.

Pitikin laittaa tuo tyhmiin kysymyksiin :D

Nukahtaminen on tarkoituskin. Mietin vain onko lihaksille liika rasitus, kun mattoni on kova,
josta tulee selkään melkein reikiä.

Jos se rentouttaa niin eihän siitä haittaa ole, jos piikit uppoo luihin asti niin voi itse miettiä onko enemmän hyötyä vai haittaa ...

Kyllähän ne piikit alkuun voi tuntua pahalta, mutta kun vaan rentoutuu ja mietiskelee jotain muuta, niin se ikävä tunne menee tosi nopeasti ohi kun iho tottuu ja "puutuu", sit alkaa silmäluomet luppaamaan ZZZzzzzzzZZZZZzzzzz

Juu kyllähän ne piikit joka kerralla alussa hieman jopa sattuu, mutta kun aikansa makaa niin kroppa alkaa erittämään niitä endorfiinejä tms jotka saa sen kivun pois ja siihen tuon maton idea taitaa perustuakin.

Back
Ylös Bottom